Dark angelit
Dark angelit
Olen yrittänyt maalata enkeleitä codexin osoittamalla tyylillä (darka angels greenillä, black lining jos jaksaa, ja sitten black ink), mutta figuista tulee aina melkein mustia. Pitäisikö laimentaa inkkiä, tai vaikka highlightata dark angels greenillä?
Mielestäni Dark Angelit näyttävät erittäin tyylikkäiltä, kun ovat syvän tumman vihreitä (hmmmm...). Yksi vaihtoehtohan on juurikin highlightiä figu lopuksi dark angels greenillä, ja siitä vielä ehkä hiukka vaaleammalla.
Tuolta jenkkien gw sivulta löytyy ihan hyviä maalausoppaita, ja tässä olisi dark angeleiden maalaus opas. Ihan hyvä mielestäni.
Tuolta jenkkien gw sivulta löytyy ihan hyviä maalausoppaita, ja tässä olisi dark angeleiden maalaus opas. Ihan hyvä mielestäni.
Mun figut näyttää just tuommoisilta. Mutta kun katson codexia, ja muita kuvia niistä, ne ovat paljon vaaleampia.DerAlte kirjoitti: Tuolta jenkkien gw sivulta löytyy ihan hyviä maalausoppaita, ja tässä olisi dark angeleiden maalaus opas. Ihan hyvä mielestäni.
Helppo settihän on sitten ihan vaan viedä highlightit pidemmälle, tai vaalentaa dark angels greeniä hitusen (tai no maun mukaan) maalatessa panssaria.Amarziel kirjoitti:Mun figut näyttää just tuommoisilta. Mutta kun katson codexia, ja muita kuvia niistä, ne ovat paljon vaaleampia.DerAlte kirjoitti: Tuolta jenkkien gw sivulta löytyy ihan hyviä maalausoppaita, ja tässä olisi dark angeleiden maalaus opas. Ihan hyvä mielestäni.