Joo. Olen kyllästynyt maalaamaan cold oneja niin, että suomut jollakin maalilla ja loppu kylmiö sitten jollain muulla. Maalaustyyli on pirun hidas ja joskus sivellin tökkää maalia väärään paikkaan.
Elikkä joku yksinkertainen, mutta samalla hieno maalaustapa. Millainen tahansa, kuin sellainen, missä pitää maalata näitä suomuja yksi kerrallaan. En myöskään ryhdy inkkejä pahemmin käyttämään. Kiiltävät kylmiöt eivät ole hienoja.
Ratsastajat on maalattu kullalla ja sinisellä. Ja muutenkin armeijan väriteema on kulta ja sininen.
Cold onet
-
zakug_the_insane
Itse tein cold onet:
1.Pohja midnight blue (muistaakseni).
2.Sen jälkeen drybrushaus suomuihin enchanted bluella (EDIT: itseasiassa drybrushaus koko cold oneen)
3.Viimeiseksi drybrushaus kevyesti ice bluella, niin, että maali jää suomujen reunoille (EDIT: drybrushaus koko cold oneen, suomujen lisäksi)
Mielestäni erittäin sopiva väri cold oneille ja helppo tehdä.
1.Pohja midnight blue (muistaakseni).
2.Sen jälkeen drybrushaus suomuihin enchanted bluella (EDIT: itseasiassa drybrushaus koko cold oneen)
3.Viimeiseksi drybrushaus kevyesti ice bluella, niin, että maali jää suomujen reunoille (EDIT: drybrushaus koko cold oneen, suomujen lisäksi)
Mielestäni erittäin sopiva väri cold oneille ja helppo tehdä.
Viimeksi muokannut zakug_the_insane, Ke 03.03.2004 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Mulla on seuraavan laiset Cold Onet.
Pohja mustana, overbrushattu regal bluella ja drybrushattu shadow greyllä. Panssari red gore ja korostettu blood redillä.
Ei kovin yksinkertainen maalaustyyli, mutta mun mielestä noihin Special yksiköihin voi panostaa vähän enemmän koin Core yksiköihin.
Pohja mustana, overbrushattu regal bluella ja drybrushattu shadow greyllä. Panssari red gore ja korostettu blood redillä.
Ei kovin yksinkertainen maalaustyyli, mutta mun mielestä noihin Special yksiköihin voi panostaa vähän enemmän koin Core yksiköihin.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.