"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cult of Ulric ja Örkkibossi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ropetus
Valvoja

Cult of Ulric ja Örkkibossi

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Tässä olisi nyt näitä kuvia Ulricin kultista. Ensin pari pastoria heposilla:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tämän pastorin heponen on hieman epäonnistunut, pitäisi löytää jostakin uusi, mutta itse pastori on ihan hyvin onnistunut:
Kuva
Kuva
Sitten pari pastoria ilman heposia:
Kuva
Kuva
Sitten muutama Wolf-Kin, alustat vielä kesken:
Kuva
Kuva
Kuva
Sitten Senesalkka, yksi suosikkifiguistani:
Kuva
Kuva
Kuva
Ja tässä sitten vielä örkkibossi, ajattelin käyttää ihan bigbossina, kun Grimgor käy Warbossista, alusta myös kesken:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Rakentavaa kritiikkiä saa antaa.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Aika kivoja, mutta ei mitenkään erikoisia. Miten maalit näyttävät minun silmiini paksuhkoilta?
Se lordi (?) oli tosi kiva, samoin kaikki siniset raidat helmoissa ym...

Hienoa jälkeä, teehän baset valmiiksi. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Puutun tällä kertaa vain konversioihin, koska ne kiinnostavat minua enemmän, koska itsekin kasaan Cult of Ulriccia paraikaa.

-Huss -hevospapin parta vaikuttaa onnistuneelta.
-mutta empire velhosta konvertoitu pappi ei iske lainkaan
-jalkapapit ovat ihan ok, mutta maalausjälki on melko suttuista. Oikeanpuolimmaisen sudentalja näyttää ihan kivalta.
-Senesalkka-konversio on varsin mielenkiintoinen, mutta sudenpää näyttää hieman liian suurelta. Muuten ihan kiva, taidanpa ryöstää ideasi ;)
-Wolf-kineistä en hirveästi perusta, mutta tämä johtuu lähinnä siitä että itse kuvittelen heidät hieman erilaisiksi.

Aivan hyviä ideoita tuossa oli. Minäkin voisin koittaa saada lisää omia Ulriccejani kuvattua (ehkä jo tällä viikolla), jotta voimme ryöstää toisiltamme ideoita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ropetus
Valvoja

Huss-pappi on minunkin mielestäni yksi parhaiten onnistuneista konversioistani. Se saa ainakin pysyä armeijassani. Tuo maagista tehty pappi taitaa kyllä jäädä hyllyyn, kun en käytä kuin kahta pappia hepoilla ja figussa on varmaan jokin virhe, sillä vasta tänään huomasin kuinka luonnottoman iso pottunenä sillä on. Jalkapapeista otetut kuvat ovat näköjään aika suttuisia. Ei ne figut nyt oikeasti ihan noin suttuisia ole. Senesalkkaan sain idean, kun löysin bitzboxistani kaaosritarin ruumiin ja ylimääräisen sudenpään. Silloin alkoi ideat raksuttaa ja sain sitten tuollaisen aikaisiksi. Vielä pitäisi keksiä jostakin Grand Master. Itse ajattelin Valtenia. Ja jullevi, saat ilomielin varastaa tuon senesalkka-idean, saa nähdä mitä minä sitten varastan sinulta. Ja odotapas kunhan näet Wolf-Kinien lipunheiluttajan.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Runefang kirjoitti:Vielä pitäisi keksiä jostakin Grand Master. Itse ajattelin Valtenia. Ja jullevi, saat ilomielin varastaa tuon senesalkka-idean, saa nähdä mitä minä sitten varastan sinulta. Ja odotapas kunhan näet Wolf-Kinien lipunheiluttajan.
Itse ajattelin heppa-Valtenia senessaaliksi (tuossahan tuo parhaillaan odottaa konversiota). Valtenillani ei tosin ole kiire, sillä ajattelin kasata ensin muutaman blokin jalkaväkeä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Katsos vaan. Olet tehnyt tuollaisen version örkkipomosta. Jos en nyt ihan väärin näe, niin muuten hahmo on savage orc boss-model, mutta pää on eri. Aika hieno on. Itselläni epäonnistui tuo talja, mutta sinulla se näyttää oikein hyvältä. Mitä käytit siinä? Onko tämän tarkoitus olla ihan normi örkki vai villi serkkunsa? Meinaan tuo ase ei aivan sovi tavalliselle (oletan, että käytät sitä great axena). Siihen olisi ehkä voinut konvertoida jonkun kirveen terän.

Hmm... pitäisi minunkin maalata oma Hardhammerini, niin saisin sen tänne näytille.

Cult of Ulricista en sen enempää sano, kun että hienoja modelleja ja hyvin maalattu. Paikoittain todellakin hieman sotkuista ja paksuhkoa, mutta tyylikkäitä ovat. En ole ennen hahmoja nähnyt, niin en tiedä miten olet niitä konvertoinut, mutta hienoja ovat. (Etenkin Senesalkka... eikö se muuten ole senesalkki?)
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Mistä tuon Cult of urlicin säännöt löytyvät?
Ja onko niille olemassa omia figuja vai pitääkö konvata itse?
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Herra juusto kirjoitti:Mistä tuon Cult of urlicin säännöt löytyvät?
Ja onko niille olemassa omia figuja vai pitääkö konvata itse?
Säännöt löytyvät Chronicles 2004:sta ja jostain White Dwarfista.

Figuja ei kaiketi vielä ole, mutta SoCin myötä ainakin muutama taitaa ilmestyä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Kuvat ei näy tai sitten on koneessa vikaa.
Kokeilin tällaista:
Katsoin ominaisuudet ja copy/pastesin osoitteen toiselle ikkunalle. Eipä toiminut.
Ropetus
Valvoja

Nyt ainakin rupesi minulla taas kuvat näkymään. Aamulla ei vielä näkynyt.
Ropetus
Valvoja

Grom Hardhammer kirjoitti:Itselläni epäonnistui tuo talja, mutta sinulla se näyttää oikein hyvältä. Mitä käytit siinä?
Talja on maalattu kuivaharjaamalla mustan päälle ensin kokonaan Bestial Brown + Blood Red sekoituksella(ja taisi olla vähän keltaistakin). Sitten maalasin monta kerrosta lisäten joka kerralla vähän Skull Whitea sekaan ja maalaamalla joka kerralla vähän enemmän reujnoista ja vähemmän keskeltä. Viimeinen olikin sitten pelkkä Skull White aivan reunaan. sitten lisäsin mustalla nuo täplät ja punaisella silmät.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Joo. Nyt rupesi mullakin näkymään.

-Huss-konverssi oli oikein hieno. Tuo parta sekoittuu kuitenkin aika ilkeästi ukon viittaan.
Mekossa oleva sinisen viivan mustat reunat näyttävät aika karkeilta.

-Heppapappi:
Ei mikään pöllömpi ilmestys. Hepasta jo itsekin heitit kommenttia.

-Wolf Kinet:
Aika isot kirveet noilla. Ihan hyvin onnistuneita konversioita.

-Senesalkka:
Aika ärjy. Suden pää on hieman liian iso, muttei mitenkään mahdottoman iso.
Hieno konversio muuten, paitsi että Huussin hepan pää näyttää liian pieneltä tuossa barding-hepan ruhossa.

Örkkijohtajasta ei sen kummempaa. Mitä nyt kaipaisi hieman shadetusta, että haba näkyisi paremmin.

Saattoi olla aika kriittistä palautetta, mutta neuvojan minä vain annoin. Ainakin yritin... ja tietenkin esitin oman mielipiteitäni, joista ei kannata vetää mitään nenään tai mihinkään muuhun ruumiinaukkoon.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Aika hienolta näyttää. Mutta joissain kohdissa maali tuntuu olevan aika kuivaa. Konversioista en osaa sanoa yhtään mitään kun en edes tiedä, mistä palikoista nuo on kasattu.

No niin, asiaan. ;) Eli örkkipomo näyttää aika hienolta, mitä nyt tuo iho kaipaisi pientä varjostusta. Pää näytti ainakin edestä otetussa kuvassa hieman isolta.

Karva on hienon näköistä.

Muutenkin aika hienolta näyttäisi nuo figuurit.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Minusta Örkki oli todella tyylikäs eikä Kislevin(Tai mitä lie)Ollut pahemman näkösiä.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
BodyBoy

Viesti Kirjoittaja BodyBoy »

Örkki oli tyylikäs ja ne hepottomat kolme pastoria oli kanssa tyylikkäitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”