VC kenraalit
VC kenraalit
tossa tänään vaihettiin kaverinkans armeijoita ja pelattiin yksi peli, mut huomasin et kun kenraali kuolee ni koko touhusta ei tahdo tulla oikee mitään enää. Kysymys kuuluukin miten sen kenraalin saa pidettyä hengissä pienemmissä kuin 2000 peleissä jossa se ei voi olla ruhtinas.
Edit: Ja vastustajat tulevat olemaan liskot ja puskajussit, liskot eritoten, jos tästä on mitään hyötyä. Eli sellaisia kikkoja joilla kenraali pysyy hengissä.
Edit: Ja vastustajat tulevat olemaan liskot ja puskajussit, liskot eritoten, jos tästä on mitään hyötyä. Eli sellaisia kikkoja joilla kenraali pysyy hengissä.
-
zakug_the_insane
Ensinnäkin vampyyri kannattaa laittaa johonkin isoon (20+) skeleton tai zombi yksikköön tai sitten black knightien mukaan.
Jos laitat vampyyrisi isoon jalkaväkiblokkiin, sen on tarkoitus mättää vihollisia ja rykmentti antaa riviboonukset+lippu. Pelko+outnumber keinolla on hyvä ajaa pakoon. Tähän tarkoitukseen sopii lähes kaikki vampit, parhaiten strigoi, blood dragon ja von carstein.
Jos taas laitat black knighteihin, niin ottaisin blood dragon vampyyrin. Sitten vaan painat läpi vihun rykmenteistä, ehkäpä susien tukemana.
Yksi vaihtoehto on tietysti, että et ota vamppia, vaan kaikki necroiksi. Se on kylläkin aika tylsä vaihtoehto IMO.
Jos laitat vampyyrisi isoon jalkaväkiblokkiin, sen on tarkoitus mättää vihollisia ja rykmentti antaa riviboonukset+lippu. Pelko+outnumber keinolla on hyvä ajaa pakoon. Tähän tarkoitukseen sopii lähes kaikki vampit, parhaiten strigoi, blood dragon ja von carstein.
Jos taas laitat black knighteihin, niin ottaisin blood dragon vampyyrin. Sitten vaan painat läpi vihun rykmenteistä, ehkäpä susien tukemana.
Yksi vaihtoehto on tietysti, että et ota vamppia, vaan kaikki necroiksi. Se on kylläkin aika tylsä vaihtoehto IMO.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Mitkähän vampit ei sitten sovi siihen tarkoitukseen?zakug_the_insane kirjoitti: Tähän tarkoitukseen sopii lähes kaikki vampit, parhaiten strigoi, blood dragon ja von carstein.
Nyt olikin puhe kyllä listasta, jossa EI voi olla vamppikenraalia.. alle 2k peleissä kun lordlevelit on 0 ja ainoa hero vampire joka voi olla velho eli pystyy toimimaan kenraalina on necrarch thrall 45pts upgradella.
Ainahan voit suojata necromanceriasi esim. ghouliryhmällä ja pitää sen erillään yksiköiden eturiveistä.. Flyerit napsivat helposti täysin yksinään hilluvat maagit tosin.
Sitten esim. voi ottaa kenraalille cloak of mists and shadows, jottei ota vahinkoa kuin maagisista aseista ja combat resolutionista... Voit vain taikoa ja liikkua.. mutta eipä se varmaan suuri menetys ole jossei manceri saa lyödä hthssa ;D
Kenraali on kuitenkin hyvä pitää armeijan keskipisteessä, niin pääsee porukka paremmin liikkeelle ja elintärkeät spellit saadaan kantaman sisälle helpommin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
zakug_the_insane
Niin tosiaan, unohdin, että ainoastaan necrarch thrall upgraden kanssa voi olla kentsu alle 2k peleissä necrojen ohella. Ja mitä necrarchin ja lahmian lähitaistelukykyyn tulee, niin kyllä näillä perushemmoja mäiskii, mutta varsinkin ilman armouria voi olla hankalaa pysyä elossa jotain vastustajan mättäjiä vastaan.Deetwo kirjoitti:Mitkähän vampit ei sitten sovi siihen tarkoitukseen?zakug_the_insane kirjoitti: Tähän tarkoitukseen sopii lähes kaikki vampit, parhaiten strigoi, blood dragon ja von carstein.
Jos taas laitat black knighteihin, niin ottaisin blood dragon vampyyrin. Sitten vaan painat läpi vihun rykmenteistä, ehkäpä susien tukemana.Väitätkös ettei necrarch tai lahmia sopisi skeleton/zombieblokin etunenään.. ovat kuitenkin ihan kelpo tappajia kuitenkin.
Nyt olikin puhe kyllä listasta, jossa EI voi olla vamppikenraalia.. alle 2k peleissä kun lordlevelit on 0 ja ainoa hero vampire joka voi olla velho eli pystyy toimimaan kenraalina on necrarch thrall 45pts upgradella.
Skeletonit on paljon parempi vaihtoehto, niitä saa aina lisääVämpyyri kirjoitti:Olen samaa mieltä kaikkien kanssa. Toisaalta Grave Guardit vois olla kävelevälle kenraalille parempi suoja killing blouden kanssa. Ainaki 5 wardi...
Kyllä skeletonitkin kelpaa...
-
zakug_the_insane
Sanoisin kyllä, että grave guardit ovat verrattain halpoja. VC:n core on aika kallista, mutta sitä pystyy nostamaan, kun taas speciaalit on aika halpoja tehoonsa nähden mielestäni. Onhan ne tietysti rahassa kalliita, mutta niiden konffaamiseen on monia keinoja.Deetwo kirjoitti:Skeletonit on paljon parempi vaihtoehto, niitä saa aina lisääVämpyyri kirjoitti:Olen samaa mieltä kaikkien kanssa. Toisaalta Grave Guardit vois olla kävelevälle kenraalille parempi suoja killing blouden kanssa. Ainaki 5 wardi...
Kyllä skeletonitkin kelpaa...Gravet ovat sitäpaitsi verrattain kalliita ja vievät ikävästi special slottia
Tai sitten jos sitä killingiä haluaa niin ritareiden sekaan.
Kukaan ei ole käskenyt ottamaan niitä listaan paljoa, tai kieltänyt summonoimasta uusia yksiköitäzakug_the_insane kirjoitti:Sanoisin kyllä, että grave guardit ovat verrattain halpoja. VC:n core on aika kallista, mutta sitä pystyy nostamaan, kun taas speciaalit on aika halpoja tehoonsa nähden mielestäni. Onhan ne tietysti rahassa kalliita, mutta niiden konffaamiseen on monia keinoja.
Ennemmin specialit täyttää spiriteillä, lepakoilla ja ritareilla. Tosin siihen jää yksi slotti auki, joten jos on pisteitä tunkea niin...
kenraalin hengissä pito on tärkeää VC:llä pelatessa jotenka se kannattaa pistää sinne armeijan keskelle vähän taakse jonkin zombiryhmän kanssa cloakilla jotta eivät scoutit sitä niin helposti tapa ampumalla mutta lähitaistelu ei tule koskaan missään vaiheessa minkäänlaiseksi ideaksi yrittää silloin necro on aika varmasti kuollut, mikä ei ole hyvä asia.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen