"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hive Tyrant

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
SugarDaddy

Hive Tyrant

Viesti Kirjoittaja SugarDaddy »

Pientä erimielisyyttä on syntynyt siitä, että saako nidit ottaa kaksi hive tyrantia, eli miten on?

-SD-
The Captain
Valvoja

Re: Hive Tyrant

Viesti Kirjoittaja The Captain »

SugarDaddy kirjoitti:Pientä erimielisyyttä on syntynyt siitä, että saako nidit ottaa kaksi hive tyrantia, eli miten on?

-SD-
Mikseivät saisi? Ei ainakaan codexissa ole mitään lukumäärärajoituksia, ja lähes poikkeuksetta kaikissa turnausarmeijoissa näkyy kaksi tyranttia. Olisikohan joku jossain vaiheessa huomauttanut asiasta, jos ei saisi?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
SugarDaddy

Jees. Näin itsekin arvelin, piti vain saada myös jonkin peliporukan ulkopuolisen näkemys asiasta, jottai saisin muut tajuamaan. :) Kiitos vastauksesta.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Vahvistanpa vain sen mitä Kapteeni sanoi...

Eli Tyranid Codexissa Tyrantteja ei rajoiteta.

Seeding Swarm (CA03&04) on sitten toinen juttu, eli jos sellaista pelaat niin sitten Tyrant on 0-1.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
The Captain
Valvoja

SugarDaddy kirjoitti:Jees. Näin itsekin arvelin, piti vain saada myös jonkin peliporukan ulkopuolisen näkemys asiasta, jottai saisin muut tajuamaan. :) Kiitos vastauksesta.
Miksi ihmeessä? Kyllä kai selkeä Codex:Tyranids riittää todisteeksi. Vai meinaavatko kaverisi, että Coedexia ei uskota, ennen kuin joku muu on todennut sen pitävän paikkansa?
SugarDaddy

Pitäisihän sen riittää, mutta jotai valittelua siitä usein kuuli ja eivät tahtoneet uskoa, että niitä saisi olla kaksi ku kerran "johtavat" sitä armeijaa. Olen kyllä nyt saanu selvittettyä asian heille. Ne on vähä nuorempia, nii ei kaikki mene iha heti aina jakeluun... :)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

SugarDaddy kirjoitti:Pitäisihän sen riittää, mutta jotai valittelua siitä usein kuuli ja eivät tahtoneet uskoa, että niitä saisi olla kaksi ku kerran "johtavat" sitä armeijaa. Olen kyllä nyt saanu selvittettyä asian heille. Ne on vähä nuorempia, nii ei kaikki mene iha heti aina jakeluun... :)
HQ slotteja on vakiona kaksi armeijalla kuin armeijalla, jotka molemmat saa täyttää, vaikka molemmat johtavatkin alaisiaan :).. miksi tyranid olisi poikkeus?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Deetwo kirjoitti:HQ slotteja on vakiona kaksi armeijalla kuin armeijalla, jotka molemmat saa täyttää, vaikka molemmat johtavatkin alaisiaan :).. miksi tyranid olisi poikkeus?
Aika monella armeijalla tosin ne kaikkein kovimmat mättäjät ovat 0-1 valintoja, esim. ork warboss ja chaos lord ainakin. Mutta siis, jos codexissa ei lue 0-1 tai 1 siinä valinnan edessä, niin niitä voi ottaa kyllä niin paljon, kuin organisaatio sallii. Kannattaa usein tarkistaa toki Q&A:kin. Mutta 'nideillä ei pitäisi kyllä mitään ongelmaa kahden ottamisessa olla.
The Captain
Valvoja

Deetwo kirjoitti:
SugarDaddy kirjoitti:Pitäisihän sen riittää, mutta jotai valittelua siitä usein kuuli ja eivät tahtoneet uskoa, että niitä saisi olla kaksi ku kerran "johtavat" sitä armeijaa. Olen kyllä nyt saanu selvittettyä asian heille. Ne on vähä nuorempia, nii ei kaikki mene iha heti aina jakeluun... :)
HQ slotteja on vakiona kaksi armeijalla kuin armeijalla, jotka molemmat saa täyttää, vaikka molemmat johtavatkin alaisiaan :).. miksi tyranid olisi poikkeus?
Eipä IG:kään oman codexinsa mukaan saa kuin yhden HQ:n. Slotteja olisi kaksi, mutta vaihtoehtoja vain yksi, ja Command platoon on rajoitettu tasan yhteen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”