swamphead kirjoitti:NINNU mielestäni rackham pesee GW:n PUHTAASTI! GW ei pääse edes lähelle rachamin figuja. kyllähän GW voi jo kilpailla rachamin kanssa huonolla menestyksellä kylläkin. erimieltä saa olla mutta valehdella ei saa

Hetkinen. Käsittääkseni Rackham tässä vaiheessa on vasta GW:n haastaja jos sitäkään... GW monipolisoi aika ruvereenisti markkinoita tällä hetkellä. Johtuu osittain myös siitä että GW:n figut ovat erinomaisia. Rackham tekee bisnestä huomattavasti pienemmässä skaalassa, ja se näkyy myös figujen laadussa. Muotit käytettiin loppuun niin että loppupään figuita tuli lättäniä ja niistä puuttui osia. Jos haluat nähdä sellaisa figuja voin sinulle näyttää joskun, minulla niitä on. Nyt kun Rackham hieman kaupallisti itseään enemmän on laatukin parantunut. Kuten sanoin ei munulla ole uusiasta figuista valitettavaa. Mutta tosiasia on että GW ei kilpaile Rackhamin kanssa vielä, Rackham vasta yrittää aloittaa GW:n haastamista, mutta on vielä hyvin lapsenkengissaä siinäkin (tuo ei ollut negatiivinen kommetti, GW:llä on kumminkin aikamoinen historia yritystä ja erhdystä takana ja sen on siitä oppinut, se akikki on vielä Rackhamilla edessä.) Eli Rackham joutuu vielä kokeilemaan mitkä materiaalit ovat parhaita muotteihin ja mistä metalliseoksesta tullee paras figu. Nämä ovat kummatkin liikeasalaisuuksia alalla, ainakin metallisekset ovat erittäin salaisia.
Minua ihmettyttää ja ihastuttaa kuinka pitkälle firma on päässyt näinkin lyhyessä ajassa, ja siitä Rackhamille nostan virtuaalista hattuani.
Mutta vielä tousta valehtelu kommentista. Haluasin sinun selventävän mikä kohta viestissäni oli valetta. Tämän asian otan vakavasti koska kukaan ei kutsu minua valehtelijaksi ilman syytä.