Turnaus hahmottumassa...

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Amroth Elensar

Turnaus hahmottumassa...

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

Joo, eli sain kaverin kanssa idean järjestää pienimuotoinen Lotr turnaus, hänellä kokemusta enemmän kuin mulla pelillisesti, mutta mulla enemmän tämmösissä järjestely asioissa, muahaha. Eli seuraavanlaista ollaan pähkäilty:

Turnaus pidettäisiin Espoon Laajalahden koulun salissa, ihan hyvän kokonen, ajateltiin laittaa pystyyn 6 pöytää. Pelattaisiin 3 skenaariota, joita emme vielä paljasta, sillä ne on kehittelyvaiheessa, mutta hyviä ideoita on. 2 armeijaa, hyvät ja pahat, ja yhteispistemäärä 800-1000 pojoa, ei vielä päätetty. 800 vois olla mukavaa vaihtelua... 250 pistettä on armeijan vähimmäispistemäärä. Säännöt tulee esille myöhemmin.

Tämä turnaus ei liity millään tavalla noihin muihin isompiin, eli tämmöstä lepposaa pelailua. Palkinnon saa 2 parasta, mahdollisesti 3. palkinnoiksi ollaan suunniteltu Balin & Khazad guard Box Set ja ringwraith on Fellbeast, voittaja saa valita palkintonsa, ja kakkonen saa jäljelle jääneen.

Pääsymaksu olis alustavasti 6 euroa, ja paikan päällä myydään limua.

Jep, siinä varmaan tuli oleellisimmat, mutta sanokaa, että kiinnostaako jotakuta, eli kannattaako ees järjestää...
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Näitä turnauksia alkaa nousta esiin kuin sieniä sateella...

Ei siinä mitään, tämä vain varmistaa, että pääsen edes johonkin niistä. Mitään varmaa ei pysty sanomaan työtilanteen ja muiden turnausten ja vielä festarien takia. Mutta kyllä tarkoitus olisi pelata LOTR:ia turnauksessa kesän aika, vaikka useammassakin jos mahdollista.
Phil Kelly says "No!"
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

mä voisin olla alustavasti mukana pelaaminen kun on kivaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

mäkii olisin kiinnostunu pitänee vaan kattoo toi kesän aika taulu on paljon muutakii tehtävää, mut oisin kiinnostunu
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

aina valmis jos (toivottavasti ees saan) kesätyöni sallivat.
edit: näitä turnauksia todellakin on monta tulossa: mun, HArrin&Zyderin, PKP:n 2, tämä, nuo megabattlet jne jne...
Níght

Re: Turnaus hahmottumassa...

Viesti Kirjoittaja Níght »

Amroth Elensar kirjoitti:Joo, eli sain kaverin kanssa idean järjestää pienimuotoinen Lotr turnaus, hänellä kokemusta enemmän kuin mulla pelillisesti, mutta mulla enemmän tämmösissä järjestely asioissa, muahaha. Eli seuraavanlaista ollaan pähkäilty:

Turnaus pidettäisiin Espoon Laajalahden koulun salissa, ihan hyvän kokonen, ajateltiin laittaa pystyyn 6 pöytää. Pelattaisiin 3 skenaariota, joita emme vielä paljasta, sillä ne on kehittelyvaiheessa, mutta hyviä ideoita on. 2 armeijaa, hyvät ja pahat, ja yhteispistemäärä 800-1000 pojoa, ei vielä päätetty. 800 vois olla mukavaa vaihtelua... 250 pistettä on armeijan vähimmäispistemäärä. Säännöt tulee esille myöhemmin.

Tämä turnaus ei liity millään tavalla noihin muihin isompiin, eli tämmöstä lepposaa pelailua. Palkinnon saa 2 parasta, mahdollisesti 3. palkinnoiksi ollaan suunniteltu Balin & Khazad guard Box Set ja ringwraith on Fellbeast, voittaja saa valita palkintonsa, ja kakkonen saa jäljelle jääneen.

Pääsymaksu olis alustavasti 6 euroa, ja paikan päällä myydään limua.

Jep, siinä varmaan tuli oleellisimmat, mutta sanokaa, että kiinnostaako jotakuta, eli kannattaako ees järjestää...

eli siis laajalahden koulun salissa vai.
siis järjestäkää se siellä.
(ei olisi kuin muutaman sadan metrin matka sinne :) )
eli kannattaa järjestää

ja koska se järjestettäisiin?

minä ainakin olisin heti mukana
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

Millaset mahollisuudet järjestäjillä on tuoda tota maastoa? Siis kunnon maastoa...
Ite oisin ainakin tulossa tonne... jos saan kyydin :)
Amroth Elensar

No mahtavaa, onhan tässä jokunen kiinnostunu, eli että teille vähän hahmottuu tää osallistujien määrä, niin mukana on alustavasti ainakin:

Sotavasarasta:
Garoth (tai jaa-a, ei siinä nyt ihan suoraan lukenu, että oot mukana...)
Taruman
bottins
Oberon
Night
isildur
tankki
Johtaja Jaakkola
Warmaster
Oberon
gorzag
sackris
makkarafolio
drogo

Laajuskin koulusta:
kuudesluokkalaisten massavyöry
Toinen järjestäjä Iiro

Tapiolan koulusta:
Mie
Totoro
Miro
Jeppe
Tatu
Hemuli

Muualta:
Rakas serkkupoika varmaankin
Ja sitte hieman mainostamalla lisää massaa, olettaisin..

Okei, eli jos alustavia osallistujia on näinkin paljon, niin palkinnot paranee, hankimme ne 80 prosentilla oletetuista lipputulorahoista, ja tietenkin ajateltiin tämmöstä pienimuotosta kioskia, josta saa limua ja ehkä jotain suolasta.. Eli jos sisään pääsee 6 eurolla, alustavasti palkinnot hankittaisi noin 96-100 eurolla.. Skenut on jo valmiita, ja laitan sitte lähempänä turnausta ne nettiin. Kesäkuu vois olla aikasen hyvä ajankohta, joten älkää suunniteltu mitään suurempaa sinne, onhan pelaaminen nyt tärkeenpää kun mikään muu, vai?

Juujaa.. Maastoa on vaikka lampaat söis, kuudelle pelialustalle löytyy puita, kukkuloita, kallioita, kiviä, ja sitte skenuihin liittyvää maastoa. Eli ei tästä varmaan mikään täys fiasko tuu.. Mutta siis pöydät tulee koostumaan tyyliin: ruohomatto, Citadelin kukkuloita ja puita, omatekemiä kiviä, ja kallioita, yhteen skenuun kuuluu "linnoitus". Mitä veikkaatte, onko 6 pelipöytää liian vähän parille kymmenelle osallistujalle?

Jos löytyy sotavasarasta muita, jotka ois kiinnostunu, ni laittakaa alustava ilmottautuminen tähän topicciin, että saadaan hahmotettua, kuinka paljon ihmisiä on tulossa...

Night, oot ilmeisesti yhteydessä Laajuskilaisiin, eli olisi aivan fanaattista, jos Iiron kanssa vähän informoisitte muille Laajuskilaisille.. Ja alkakaa miettiä kavereidenne kanssa, miten saatte kasaan yhteensä 800-1000 pistettä hyviksiä ja pahiksia, koska tottakai te kaikki harrastajat ootte turnaukseen tulossa, vai? Vois olla aika helppoa lainailla toistenne armeijoita... No joo, mutta kiitän tässä etukäteen...

[Edit1] Palkinnot paranee...!

[Edit2] palkintojen hankitarahoja varattu nyt noin 115 euroa...
Viimeksi muokannut Amroth Elensar, Su 07.03.2004 18:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

voisihan sitä tulla näin alustavasti
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Johtaja Jaakkola

Viesti Kirjoittaja Johtaja Jaakkola »

Olen myös mukana (näin alustavasti)
...
Warmaster

Viesti Kirjoittaja Warmaster »

No niin täältä löytyis yksi ilmoittautuja lisää..
Repent now, for tomorrow you DIE!
Gorzag

Viesti Kirjoittaja Gorzag »

Mäkin voisin ilmoittautua näin alustavasti.
Níght

Night, oot ilmeisesti yhteydessä Laajuskilaisiin, eli olisi aivan fanaattista, jos Iiron kanssa vähän informoisitte muille Laajuskilaisille..
kyllä olen yhteydessä.
yhteensä 800-1000 pistettä hyviksiä ja pahiksia
eli kumpi määrä se on? ihan sama mutta täytyy vielä kerätä ne pahikset

ja sitten ohimennen kysyn koska aiotte järjestää tämän turnauksen?

[/quote]
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Olen mukana varmasti. Milloins ne säännöt tulee näkyviin?
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

No minä myös.

edit: ja jos rahamäärä kasvaa niin mieluummin kasvattakaa palkintojen määrää, kuin hintaa. Itse ainakin pitäisin, jos palkinnot olisi vaikka kaikki 35e bokseja ja vaikka yksi isompi [Balrog, fellbeast]
Minä voisin tulla "lunastamaan" sieltä Khazad guard boksin, että yksi sellainen palkinnoksi.. ;)
Níght

makkarafolio kirjoitti:Minä voisin tulla "lunastamaan" sieltä Khazad guard boksin, että yksi sellainen palkinnoksi.. ;)
ja minä taas tulisin sinne vaan siksi että täytyyhän jonkun siellä hävitäkkin kunnolla
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

ihan tuon lepamonin takia mie sinne olen tulossa, mutta milloin, oi milloin mun sinne pitää tulla?
Tankki

Re: Turnaus hahmottumassa...

Viesti Kirjoittaja Tankki »

milloin tämä turnaus muuten olisi?
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Amroth Elensar

pakko kokeilla tätä pikavastausta... Siis kesäkuussa, aikaa voi ehdotella, mutta yritän tässä kattoa, että millon nää muut turnaukset on, ni päätän sitte.. Tuleeko siitä mitään, jos on vaan 6 pelipöytää, kun osallistujia alkaa jo olla hieman?
Amroth Elensar

Night kirjoitti:
yhteensä 800-1000 pistettä hyviksiä ja pahiksia
eli kumpi määrä se on? ihan sama mutta täytyy vielä kerätä ne pahikset

ja sitten ohimennen kysyn koska aiotte järjestää tämän turnauksen?
Oisko 800 pistettä hyvää vaihtelua, vai haluisitteko pysyä 1000 pisteessä?

[Edit1] Niin ja palkintoja saa tietenkin ehdottaa, nyt palkintoja voidaan hankkia noin 150 eurolla!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”