"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hencmen

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
D3nniz

Hencmen

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Eli kysyisin että mistä kannattaa konvertoida Hencmenejä Inquisitorille?
Itse ajattelin tehdä silleen että varustan Dwarffien perustyypin noilla Space Marines tyyppien varaosilla joita nyt sattuu löytymään ja tarkoitus olisi tulla The Sage.

Pistäkää siis noita omia mielipiteitä ja ajatuksia tänne.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Siitä mitä bitzboxista sattuu löytymään. :)
Itse sain noin viikko sitten kauhean inspiraatiopuuskan ja nyt olen kasannut ja maalannut Inkvisiittoreilleni kaksi Servo Skullia, Hierophantin, Heavy Bolter Servitorin, Combat Servitorin sekä Daemonhostin. Osina lähinnä ylimääräisiä Marine, Tau, Zombie ja Necron ylijäämä paloja. Green Stuffista on myös apua. Tosiaan kasaile niistä osista, mitä sattuu löytymään. Omasta mielestäni näin saa paljon hienomman ja persoonallisemman näköisiä kätyreitä, tosin eihän niissä GW:n tekemissä kätyreissäkään mitään vikaa ole.

Ihan kivoja pelifiguja tuli. Kuvia olis tarkotus laittaa jossain vaiheessa nettiin.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”