Ampumisesta kysymys?
-
Badruk ´eadsplitta
Ampumisesta kysymys?
Eli kun Empiren great cannon on ampumassa niin onko silläkin se 90 asteen alue johon se voi ampua jolloin se voi suunnata sen vai voiko se ampua vaikka semmoseen suuntaan johon sillä ei ole sitä 90 asteen aluetta vaikka esim. taakse
---G 000000
0000
0000
0000
G= great cannon
0= vihu unit
ja G osoittaa suoraan alaspäin eli voiko se ampua tota toista unittia tossa sen sivustalla eli onko tykeillä tota 90 asteen aluetta vai onko se pelkästään ukoilla en sääntökirjasta vastausta löytänyt? Kiitos jo etukäteen
---G 000000
0000
0000
0000
G= great cannon
0= vihu unit
ja G osoittaa suoraan alaspäin eli voiko se ampua tota toista unittia tossa sen sivustalla eli onko tykeillä tota 90 asteen aluetta vai onko se pelkästään ukoilla en sääntökirjasta vastausta löytänyt? Kiitos jo etukäteen
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
- Amazing Slug
-
Badruk ´eadsplitta
Kiitos vastauksista mutta kun tuo tykki ampuu niin kanuunahan osuu aina vin yhteen mieheen per rankki (korjatkaa jos olen väärässä) niin mistä ne rankit lasketaan ukkojen suunnasta vai tykin ammunta suunnasta?
Toinen kysymys saako ratsastava character kääntyä 360 astetta vain kulkeeko se niinkuin unitti siis ratsastaa yksikseen?
Toinen kysymys saako ratsastava character kääntyä 360 astetta vain kulkeeko se niinkuin unitti siis ratsastaa yksikseen?
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
No tykinkuulan tulosuunnasta varmaankin lasketaan ne rivit
Ja joo, yksi mies per rankki.
Yksinäinen hahmo taitaa omata ympyrän lossin, ellei ole monsterin selässä.. vai?
Yksinäinen hahmo taitaa omata ympyrän lossin, ellei ole monsterin selässä.. vai?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Miksei voi laittaa suoraan vastausta, miksi pitää vain laittaa teoksen nimi, josta se löytyy?Guzlob kirjoitti:Chronicles 2004, s. 114, "Unit strength and single model's movement".Deetwo kirjoitti:Yksinäinen hahmo taitaa omata ympyrän lossin, ellei ole monsterin selässä.. vai?
Esim. itse olen ostanut sääntökirjan yhdessä muutaman kaverin kanssa, eikä se ole tällä hetkellä minulla. Joten jos jotain kysyisin, niin eipä auttaisi sääntökirjan sivunnumero. Johtuuko se sitten siitä, että on itse jonkun kirjan ostanut, eikä halua, että muut saavat sitä tietoa ilman lisämaksua.
Ja kun nuo Kronikoiden sääntöuudistukset käsittääkseni saa ihan ilmaiseksi GW:n sivuiltakin.
Ja ainakaan minun tietääkseni hirviöillä ratsastavillakaan hahmoilla ei ruveta wheelailemaan tms. vaan niillä voi kääntyä mihin vain. Los on tosin 90 astetta.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
bluebluesky
- I.C. Wiener
- Viesti:
Koskarampale kirjoitti: Miksei voi laittaa suoraan vastausta, miksi pitää vain laittaa teoksen nimi, josta se löytyy?
Esim. itse olen ostanut sääntökirjan yhdessä muutaman kaverin kanssa, eikä se ole tällä hetkellä minulla. Joten jos jotain kysyisin, niin eipä auttaisi sääntökirjan sivunnumero. Johtuuko se sitten siitä, että on itse jonkun kirjan ostanut, eikä halua, että muut saavat sitä tietoa ilman lisämaksua.
Enkä viitsisi ainkaan itse alkaa kirjoitta pitkiä pätkiä säänöistä tänne.Sotavasara.net keskustelun säännöt kirjoitti: 5. Muista, että tekijänoikeuslakia on noudatettava. Ymmärrä, ettet saa kirjoittaa pitkiä pätkiä esimerkiksi sääntökirjoista, armeijakirjoista tai muista julkaisuista. Lyhyet lainaukset ovat sallittuja, mikäli ne liittyvät olennaisesti keskustelun aiheeseen (esim. juuri sääntökeskustelut). Sivustolla on ehdottomasti kielletty linkittäminen sivustoille jotka loukkaavat tekijänoikeuslakia tai muuten sisältävät epäilyttävää materiaalia.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
bluebluesky
- I.C. Wiener
- Viesti:
Typerä saa olla että menee noin pitkään, suurin osa pelaajista tietää että mistä ko. sääntö löytyy ja edeleenkin se on kiellettyä.bluebluesky kirjoitti:Vaan mielummin etsiä oieka kirja, siitä oikea sivu, oikea kappale, josta sääntö löytyy. Tässä menee aikaa n.3-12 kertaa enemmän.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
"Yksinäinen hahmo taitaa omata ympyrän lossin, ellei ole monsterin selässä.. vai?"I.C. Wiener kirjoitti:Enkä viitsisi ainkaan itse alkaa kirjoitta pitkiä pätkiä säänöistä tänne.Sotavasara.net keskustelun säännöt kirjoitti: 5. Muista, että tekijänoikeuslakia on noudatettava. Ymmärrä, ettet saa kirjoittaa pitkiä pätkiä esimerkiksi sääntökirjoista, armeijakirjoista tai muista julkaisuista. Lyhyet lainaukset ovat sallittuja, mikäli ne liittyvät olennaisesti keskustelun aiheeseen (esim. juuri sääntökeskustelut). Sivustolla on ehdottomasti kielletty linkittäminen sivustoille jotka loukkaavat tekijänoikeuslakia tai muuten sisältävät epäilyttävää materiaalia.
Eipä tuohonkaan täydy vastata kuin kyllä tai ei. Eikä se varmasti loukkaa tekijänoikeuslakia.
Ymmärrän kyllä, ettei täällä ryhdytä selittämään pelin perussääntöjä niille, jotka eivät ole kirjaa edes koskaan lukeneet.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Kyllä olen kirjan lukenut, en vain muistanut 
Mutta siis ilmeisesti ei ole, vaan saa hyrrätä miten haluaa.. joten 90 asteen LoS vaan sitten täytyy asentaa oikealle kohdalle.
Että sellasta.. ja moving on.
Mutta siis ilmeisesti ei ole, vaan saa hyrrätä miten haluaa.. joten 90 asteen LoS vaan sitten täytyy asentaa oikealle kohdalle.
Että sellasta.. ja moving on.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
- The Captain
- Valvoja
*Huokaus*
War masiinat, chariotit ja monsterit eivät wheelaa vaan saavat kääntyä vapaasti. War machineilla on 360° näkökenttä (äijät liikkuvat skirmishereiden tavoin), charioteilla ja kaikilla yli US1 yksittäisillä modeleilla, myös hevosella/sudella ratsastajilla 90° näkökenttä.
War masiinat, chariotit ja monsterit eivät wheelaa vaan saavat kääntyä vapaasti. War machineilla on 360° näkökenttä (äijät liikkuvat skirmishereiden tavoin), charioteilla ja kaikilla yli US1 yksittäisillä modeleilla, myös hevosella/sudella ratsastajilla 90° näkökenttä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.