Kumpi on mielestänne parempi vaihtoehto perus marine 1500pts armeijassa?
1 Force Commander Thunder Hammerilla
2. Chaplain (power weapon & 4+ inv. save)
Vanilla marineiden HQ
Muutenkin hieman hölmöä tuhlata Force Commanderin suuri Iniatiivi Thunder Hammeriin. Lisäksi FC:n 3 woundia menevät aika lailla hukkaan jos komentajasi liittyy johonkin ryhmään. Paras vaihtoehto on kappalainen, 15 halvempi kuin Commander jolla on samat varusteet.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Itse olen kyllä huomannut noista käytännöllisemmäksi tuon Chaplainin. Sille vaan laittaa lisäksi Terminator Honours, Bolt Pistolin sekä Jump Packin. Jos oikein paljon on ihan normi mosureita vastassa, niin Artificier Armour takaa lähes kuolemattomuuden ja jos vielä tankkeja haluaa välttämättä metsästää, niin voi vielä varmuudella ottaa sen Plasma Pistolin mukaan.
Force Commanderi jos nyt tulee otettua, niin nyt viime aikoina olen suosinut Terminator Armoria sekä kahta Lightning Clawia. Tuon kun vielä tunkee hyppimään pomppimaan (taikka sitten normi Land Raideriin taikka Cruaderiin) ryhmällisen normaali terminaattoreiden kanssa, niin tuokin ihan mukavasti toimii oikein käytettynä.
Force Commanderi jos nyt tulee otettua, niin nyt viime aikoina olen suosinut Terminator Armoria sekä kahta Lightning Clawia. Tuon kun vielä tunkee hyppimään pomppimaan (taikka sitten normi Land Raideriin taikka Cruaderiin) ryhmällisen normaali terminaattoreiden kanssa, niin tuokin ihan mukavasti toimii oikein käytettynä.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.