"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampire Counts 1000p Taktiikoita?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
VD

Vampire Counts 1000p Taktiikoita?

Viesti Kirjoittaja VD »

Eli olisi tarkoitus mennä pelaamaan 1000pt pelejä, ja VC:llä.

Vastassa ainakin örkkejä, Empire ja toinen VC.

Tällä hetkellä listani on jotain luokkaa :

HEROS
1 Vampire Thrall. ( sukua ei valittu )

1 Necromancer

CORE
20 skellua keihäillä

20-25 zompia

6 Ghoulia

Spez
10 Grave Guardia

jos proxyt sallitaan niin 5 tai 10 Black Knightiä

Ja Rare:

Varmaan Black coach kun eikös örkit ole immuuneja psychologylle? Että... Otanko suosiolla coreksi jotain pieniä paska yksiköitä ja teen BK ja GG JA BC painoitteisen armeijan. Kun BK:n vosi laittaa BloodDragonin. Vai?

Ja taktiikkaa 1000pt :n pelissä Empiren hirveetä tykistö armeijaa vastaan?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Örkit tuskin ovat immuuneja (ainakaan suurin osa), eikä se black coach siihen auttaisi, on myös ihan liian kallis.
10 modelin grave guard on turha... sillä samalla hinnalla saat paljon parempaa jälkeä aikaansaavia ritareita tai lepakoita, tai sitten lisää aina niin hyödyllisiä skeletoneja. Ovat myöskin rahana halvempia, ellei graveja sitten jostain muovimodeleista tee :)
Yhdellä necromancerilla olet suikalelihaa, ota kaksi.

Rareen jos jotain haluaa, niin ehdottomasti banshee.. On verrattain halpa ja pienellä tuurilla voi voittaa pelejä, kuten eilen tuli turnauksessa todettua..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Deetwo kirjoitti:Örkit tuskin ovat immuuneja (ainakaan suurin osa), eikä se black coach siihen auttaisi, on myös ihan liian kallis.
10 modelin grave guard on turha... sillä samalla hinnalla saat paljon parempaa jälkeä aikaansaavia ritareita tai lepakoita, tai sitten lisää aina niin hyödyllisiä skeletoneja. Ovat myöskin rahana halvempia, ellei graveja sitten jostain muovimodeleista tee :)
Yhdellä necromancerilla olet suikalelihaa, ota kaksi.

Rareen jos jotain haluaa, niin ehdottomasti banshee.. On verrattain halpa ja pienellä tuurilla voi voittaa pelejä, kuten eilen tuli turnauksessa todettua..

Eli, siis ei tässä rahaa ole tuohon parissa viikossa varaa kauheasti panostaa. Mutta siis ostaisin Fell Batteja? Tai dire Wolffeja?

Ja katsoo jos proxy sallitaan siin turneessa niin voin proxaa lisää GG:tä.

Mutta siis kaksi Necroa? Ok... Mutta banshee mukaan. Mutta joo. Tosin se on turha VC:tä vastaan. Mutta mutta. Vinkkejä listaan? Siis jotain kattavampaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”