Noita henrin ongelmia me yks kerta pohdittiin naureskellen. Joskus vois pelata just sellasen pelin, missä sääntökirjan epäselvyyksiä sais käyttää mielin määrin, eli lähes keksiä omia sääntöjä sitä mukaa kun peli etenee. Tämä nyt olis kyllä sitten puhtaasti HUUMORI peli...
AINOA varma vastaus, minkä GWltä olen saanut, on eversorin lähisase neurogauntlet. Eli ensin heitetään osumiset ja sitten woundit, vaikka siinä codexissa sanotaankin, ettei woundeja heitetä. Se vaan on GWn mielestä "ei woundi heitto" kun se woundaa aina 4+lla. Eli kyllä sillä woundiheitot heitetään. Typerää, ettei sitä ole voitu sanoa codexissa suoraan, mutta näin on. GW vahvisti sen, suureksi osaksi minun harmikseni, kun mielellään eversoria käytän. Rendinclawssitkin ovat siinä mielessä paremmat, vaikka osumisessa vaativatkin 6sen autowoundiin.
Säännöt ovat soosia
- Master Calgar
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Master Calgar
By the way, DEETWO, kyseessä oli huumoria, ei mikään totinen juttu, mitä henri kirjoitti, eli ei vaadi pätemisen tarvetta...
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Mistäs sitä tietää, joku voisi moista kirjoittaa tosissaankin.. Ja teksti oli sen verran piikikästä että oletin että olisi ollut edes jotenkin tosissaan.mastercalgar kirjoitti:By the way, DEETWO, kyseessä oli huumoria, ei mikään totinen juttu, mitä henri kirjoitti, eli ei vaadi pätemisen tarvetta...
Sitä oikeasti löytyy kaikenlaisia.. *beep*.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"