Tos muutama päivä sit ajattelin, että olis kiva tehä jotain maastoa.
No sit suunnittelin, että mikä olis aika helppo ja hyödyllinen maasto.
Kävin muutamilla nettisivuilla ja näin mallin sellatteesta
romahtaneesta talonkulmasta. Hain pahvilaatikon ja leikkasin siittä sen kulman, sit aloin repiin sitä niin, että siittä tulis romahtaneen näkönen.
Jonkun ajan kuluttua laitoin Kittiä ( Rakentaja miehet ainakin tietää ) siihen pintaan ja levitin sen. Sit pensselillä pyöritin sitä kittiä ja tein siihen sellasta kulunutta pintaa. Sit spraylla maalasin, pahvi pohjaan sillä Kitillä ( näyttää kivalta ) ja valmis tuli( No maalaus on vähä keske )
Arvaa tuliko hieno. Mulla ainakin onnistu se pinta hyvin. Se näyttäää vanhalta!
Sit oltiin kamun kanssa tehty tyroxista kukkula. Siinä tyroxisssa oli ihme kuvioita ja se hämäs mua. laitoin kittiä siihen ja kuvioitten tilalla näkyy enään harmaa alue. ( Tosin vähä epätasanen, mutta korjailen sitä vielä )
Joku ton varmaan jo ties ( Siis Kitin käytön )mutta sanoinpahan vain.
Voin pistää kuvia kun saan jostain eka digikameran lainaan.
Toivottavasti joku edes sai selkoo tekstistä. Jos ei niin kysykööt!
[/u]
Hyvä aine maastonteossa!
-
Elf & Goblin
-
laarikka
-
Elf & Goblin
Joo tota... Iskä sano, että olis voinu olla joku 15 e+. Siinä tuupissa oli 0,75 L.
Mutta sitä riittää! Jos nyt ei laita kovin isoja kerroksia. Että suosittelen, yleensä jos on remonttimiehii ( Tai vanhemmat on ) niin sitä löytyy, Yyeensä jostain kellarin kulmasta. : ) Tunnen kaverin jolla on kamera mutta
en ole varma voiko se lainata. Sillä tulee hienoja muttei, ehkä niin hienoja mun käsissä. : (
Mutta sitä riittää! Jos nyt ei laita kovin isoja kerroksia. Että suosittelen, yleensä jos on remonttimiehii ( Tai vanhemmat on ) niin sitä löytyy, Yyeensä jostain kellarin kulmasta. : ) Tunnen kaverin jolla on kamera mutta
en ole varma voiko se lainata. Sillä tulee hienoja muttei, ehkä niin hienoja mun käsissä. : (