Suosituin Chaos-jumala
Nurgle, Nurgle! Khornessa on tottakai asennetta, mutta suosituin se ei ole. Siitä on vain sellainen kuva, että se on todella yleinen kun se on niin perinteinen, ja sitä tupataan työntämään joka reiästä. Ainakin minun kokemukseni mukaan.
Muttas, perusteluja? Kiinostukseni Nurgleen lähti siitä kun aloitimme pelaamaan Path to Glorya. Siinä sitten minulta kysyttiin kai viimeisenä, ja minulle ikäänkuin 'jäi' se Nurgle, mutta en ole sitä yhtään katunut. Pienen mietinnän jälkeen Nurgle alkoi tuntua juuri minulle sopivalta, tumma ja synkkä vihreä ja metallinen sävy haarniskoissa, paljon nuijia ja pari viikatettakin. Opin pitämään Nurglesta kuin mistä muustakin armeijasta, ja elättelen yhä toiveita Nurglen demoniprinssin johtamasta mortal armeijasta. Taitaa jäädä haaveksi.
Mutta figut, väriteema ja konvertointimahdollisuudet, ja se asenne mikä niissä on. Todella hieno armeija valinta. Slaaneshista tai Tzeentzistä en niin tykännyt, enkä nytkään oikein tykkää. Harmi vaan kun sen kaamos armeijan teko maksaisi rahassa vähän liikaa... Vaikka olisikin niin järjettömän tyylikäs.
Muttas, perusteluja? Kiinostukseni Nurgleen lähti siitä kun aloitimme pelaamaan Path to Glorya. Siinä sitten minulta kysyttiin kai viimeisenä, ja minulle ikäänkuin 'jäi' se Nurgle, mutta en ole sitä yhtään katunut. Pienen mietinnän jälkeen Nurgle alkoi tuntua juuri minulle sopivalta, tumma ja synkkä vihreä ja metallinen sävy haarniskoissa, paljon nuijia ja pari viikatettakin. Opin pitämään Nurglesta kuin mistä muustakin armeijasta, ja elättelen yhä toiveita Nurglen demoniprinssin johtamasta mortal armeijasta. Taitaa jäädä haaveksi.
-
MangaReaper
Kohtuu paljon Helffeillä pelanneena päädyin Khorneen (kerrankin uskalsi chargata pelkäämättä turparallia). Yhden tappelun kaamosmöröilläni mättäneenä olen aika tyytyväinen valintaan (tosin marauderien suhteeton ylitehokkuus chosen warruihin verrattuna oli masentavaa).
Tzeench on demonien puolesta ehdottomasti tyylikkäin, etenkin ne puolipöllösorsat (siis sorcererit) ovat älyttömän hianoja.
Nurglella muutamia hienoja figuja (nurglingit...) ja kiva yleisilme.
Slaanesh... no tuota... ei Slaaneshista voi sanoa mitään hyvää. Todennäköisesti kehitettiin vain täyttämään mandatory misc. hentaipervoilu-aukko. Jotkut tykkää minä en (kuka kumma astui KoS naaman päälle?).
Tzeench on demonien puolesta ehdottomasti tyylikkäin, etenkin ne puolipöllösorsat (siis sorcererit) ovat älyttömän hianoja.
Nurglella muutamia hienoja figuja (nurglingit...) ja kiva yleisilme.
Slaanesh... no tuota... ei Slaaneshista voi sanoa mitään hyvää. Todennäköisesti kehitettiin vain täyttämään mandatory misc. hentaipervoilu-aukko. Jotkut tykkää minä en (kuka kumma astui KoS naaman päälle?).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
-
The Punisher
Slaanesh ehdottomasti, ainoa jumala jonka palvojat saavat oikein luvan kanssa olla kieroutuneita. Ja kenen muun palvojalla on mahdollisuus huutaa nautinnosta nähdessään miten 5 chosen nihtin uniitti, taika lipulla ja charrulla, katoaa yhdessö vuorossa nälkäisen loharin suihin.....
It's not vengeance... it's punishment...
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Valtsu King
-
Jerkkeri
Järjestys menee näin:
TZEENCTH- Ehdottomasti mun suosikki, hyvät taiat, siistit figut ja ehdottomasti paras kaaos-jumala
SLANEESH- Ihan ok, mut en tykkää vaan kun ne on ''nakuilijoita''
KHORNE- Jaah, ihan ok, mut todella tylsä!!
NURGLE- Inhoan koko sydämmellä.
Eli ääni menee tzeencthille!!
TZEENCTH- Ehdottomasti mun suosikki, hyvät taiat, siistit figut ja ehdottomasti paras kaaos-jumala
SLANEESH- Ihan ok, mut en tykkää vaan kun ne on ''nakuilijoita''
KHORNE- Jaah, ihan ok, mut todella tylsä!!
NURGLE- Inhoan koko sydämmellä.
Eli ääni menee tzeencthille!!
Mitäs tähän sanois?