realistic water
Vanha Topicci pakko silti kysyä:Miten värjäisit sen geelin?Thorwald kirjoitti:Jos tämä on sitä samaa, millä me tehtiin joku joulu kynttilöitä, niin se jää sellaiseksi hyytelöksi.. pehmeää, mutta silti esim. figuja kannattelevaa...
Värjätä sitä voi ja kannattaakin ja läpinäkyvyyden takia näyttää pelkkä sorapohja hieman karulta, ellei se vesi ole jonkinväristä, ellei sitten maalaa pohjaa taidokkaasti.
voisi varmaan itsekkin kokeilla sitä tähän tarkoitukseen, ei kyllä ole tullut mieleen että näin.
Tietenkin, jos haluaa saada hienon liekihtelevän suon, niin laittaa kynttilön sydämmiä sinne tänne suota ja sitten kun haluaa hienon näköistä tulta niin sytyttää ne. Geeli kyllä haihtuu pois, mutta on se sen kerran hienon näköinen.. sitten vain lisää geeliä perään.
- Cannonball
Ja jos tuollainen aladoobimainen hyytelövesi ei kiinnosta (esim. joudut tunkemaan niitä ties mihin rakoon säilytykseen, kuljettamaan paljon), niin voit aina sekoittaa ihan lakkaan sinistä inkkiä, ja voila! ei ihna täysellisen realistisen näköistä, mutta ihan mukiinmenevää.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Kaikissa paketeissa jotka olen nähnyt kaupan hyllyillä ja muualla on lukenut että sitä kattilaa ei kannata käyttää enää mihinkään muuhun kuin juuri noihin kynttilöihin. Itse ainakin noudattaisin tuota, sinusta en tiedä.Gobirin kirjoitti:jääkö töstä tökötistä tuhruja pataan? Että voiko samaa pataa käyttää ruuanlaittoon ja sulattamiseen?
Saahan sillä HardCore resiinilläkin hyvää jälkeä aikaan, ENSIN muistakaa vaan rakentaa se maaston alue johon sitä kaadatte niin, että se on peitetty erikeeper/hiekka yhdistelmällä (toimii aina) sitten vielä maalia päälle ja jos sitten vielä syöpyy niin on se nyt kumma!
Itse sain tehtyä tosi hienoa jälkeä tällä tavalla eikä styroxkaan (tietysti heikompaa kuin Finnfoam) syöpynyt sitten millään. Käytin veneen rakennukseen saatavaa 2-komponentti resiiniä.
Tämä kuivuu lähes tuhoutumattomaksi ja sitä kai saa veneliikkeistä (?)
valtaisia määriä suht´halvalla.
Itse sain tehtyä tosi hienoa jälkeä tällä tavalla eikä styroxkaan (tietysti heikompaa kuin Finnfoam) syöpynyt sitten millään. Käytin veneen rakennukseen saatavaa 2-komponentti resiiniä.
Tämä kuivuu lähes tuhoutumattomaksi ja sitä kai saa veneliikkeistä (?)
valtaisia määriä suht´halvalla.