Penitent Engine
- Henri Ketonen
Penitent Engine
Mitä mieltä olette? Onko siitä mihinkään? Täytyy ottaa priesti armeijaan (No ei se välttämättä ihan hirveä juttu ole mutta kaikki "täytyy" on aina vähän kurjaa...), sitä voi vedättää Land Speederillä, sillä ei ole pitkän kantomatkan aseita eikä kovaa panssaria... Toisaalta Dreadnoughtiksi se liikkuu ripeänlaisesti, sillä on potentiaalisesti todella paljon (tai todella vähän) hyökkäyksiä lähitaistelussa, se ei maksa paljoa, ja sitä ei pysäytetä shakenilla tai stunnedilla...
zqmfgb
Kolmen moisen ryhmällä voisi kyllä olla potentiaalia, jossei se kerran maksa edes paljoa.. ellei muuten niin ainakin tulenkerääjänä yms
Puhumattakaan siitä että modeli on pirun hieno 
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Master Calgar
Jokoks tiedät kuinka olemattomia ne on? Ihan hieno modeli, mutta epäilemättä ei niin kovis. Mitä pisteissä?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Henri Ketonen
En siitä modelista tykkää itse niin paljoa... Mutta 80 pisteen hintaan se on halvempi kuin esim. Blood Angeleiden Furioso, liikkuu aina sen extra D6 tuumaa siinä missä Furioso vain 17% mahkuilla, siinä on sama aseistus paitsi että meltagun puuttuu ja sillä on se D6 hyökkäystä, eli keskimäärin 3.5 vastaan Furioson 3... Niin ja se Rampage on ihan käyttis sääntö, ottaen huomioon että kaaos maksaa samasta ominaisuudesta 20 pistettä Daemonic Possessionin muodossa...
zqmfgb
mutta on siinä huonojakin puolia, kuten open-topped (jos nyt oikein muistan) ja juuri se, että siinä ei ole mitään pitkän matkan asetta. Jos on siis normaali turnausskenaario ja välimatkaa vihulaiseen 24", niin aika kauan saa nämä juosta lisäliikkeelläänkin, että ovat perillä. Tietty, jos luottaa että maastoa on aina sopivasti ja heittää aina hyvin lisäliikettä jne. niin homma toimii.Henri kirjoitti:En siitä modelista tykkää itse niin paljoa... Mutta 80 pisteen hintaan se on halvempi kuin esim. Blood Angeleiden Furioso, liikkuu aina sen extra D6 tuumaa siinä missä Furioso vain 17% mahkuilla, siinä on sama aseistus paitsi että meltagun puuttuu ja sillä on se D6 hyökkäystä, eli keskimäärin 3.5 vastaan Furioson 3... Niin ja se Rampage on ihan käyttis sääntö, ottaen huomioon että kaaos maksaa samasta ominaisuudesta 20 pistettä Daemonic Possessionin muodossa...
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
-
Hellbender
- Viesti:
Kuullostaa jotenkin witchhuntereiden versiolta daemonhostista. Sekään ei paperilla näytää kummoselta, mutta kummasti se vaan vihua kiusaa.
Onkos tolla "koneella" muita erikossääntöjä, kuin noi edellä mainitut?
Onkos tolla "koneella" muita erikossääntöjä, kuin noi edellä mainitut?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
- Henri Ketonen