Millainen Necron armeija?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
j.s.r

Millainen Necron armeija?

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Olisin kiinnostunut aloittamaan Necron armeijan, mutta millainen siitä kannattaisi tehä?
tneva82

Re: Millainen Necron armeija?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

j.s.r kirjoitti:Olisin kiinnostunut aloittamaan Necron armeijan, mutta millainen siitä kannattaisi tehä?
Standardi necron armeija:

lord - resurection orb & veil of darkness
7-8 immortal
2-3 warrior yksikköä, kukin 10-12 kokoista
2-3 destroyer yksikköä, kukin 3 kokoisia
1-2 tomb spyderiä

Jos pisteet sallii lisää immortaleja/destroyereita tai ehkä monolith/c'tan.

Tuolla ainakin luulisi pärjäävän. Jos vaihtelua haluaa eikä välitä vaikkei armeija olekkaan ultra-optimoitu niin flayed oneja/wraitheja/pariaheja sekaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

käyttäkää hyvät ihmiset hakua! ja tää kuuluis ehkä armeija osastolle
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Veiliä ei nyt olisi niin pakko saada.
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

jaa a no meikäläinen on päättänyt tehä tämmöisen reilun tuhanne piteen aarmeijan aluksi eli 24 warrioria ja lordi selli se jotai staffii wargearist sitte 3 destroyjeriä 3 hevi destroijeria 6 immortalssia siin se sit olikin mitä mielt ootte
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Minä olen pitkälti sitä mieltä, että sopulin mainitsema haku-toiminto olisi poikaa. Toisaalta, sopulin kommentin lasken käyttäjämoderoinniksi, eli jos olen huonolla tuulella kun seuraavan kerran keskustelen Weekenderin kanssa niin mahdollisesti perästä kuuluu. Lukko.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”