Juustotuslistoja, vai?
-
Amroth Elensar
Juustotuslistoja, vai?
Mulla on tässä muutama lista, ja sanokaa mielipiteenne, että tuleeko juustoa vai ei...
1) Camp Of The Trolls
Troll Chieftain * 140 pts
4x Mordor Troll * 360 pts
total models: 5
total points value: 500
2) The Fangorn Forest
Treebeard * 170 pts
lopuilla enttejä sekasin, hitsi ku ei oo kyseistä WD:tä, eli ei oo pisteitä...
3) Wraiths On Wings!
The Witch King On Fellbeast * 200 pts
2x Ringwraith On Fellbeast * 360 pts
Total Models: 3
total points value: 560 pts
Ja näitä mä kirjotan muutaman lisää, mutta nyt golf harkat kutsuu, eli moro sano poro.
1) Camp Of The Trolls
2) The Fangorn Forest
Treebeard * 170 pts
3) Wraiths On Wings!
Ja näitä mä kirjotan muutaman lisää, mutta nyt golf harkat kutsuu, eli moro sano poro.
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
Sekä ykkös, että kolmoslista tulevat löytymään minulta ajan mittaan. Ykköslissa ajattelin tosin käyttää luolapeikkoja, kun niitä on jo kolme ennestään. Tulee yksi peikko enemmän.
Enttilistalla voisi jopa tehdäkkin jotain. Siihen tulee Puuparran lisäksi kolme enttiä, ja 30pts jää käytettäväksi upgradeihin. Tämäkin olisi mielenkiintoinen ja näyttävä lista.
Viimeinen näyttäisi minusta parhaalta kentällä. Tuon keräämiseen olen jo varautunut niin, että yhden Fellbeastin olen jo ostanut, ja sitä on konvertoitu jonkin verran. Kun tuon lisäksi ostaa jossain välissä toisen, jota ei konveroida, ja kesällä Witch Kingin, tulee kasaan kolme eri näköistä figua.
Mutta sitten niihin negatiivisiin puoliin. En oikein usko yhdenkään noista listoista pärjäävän vakamieleisessä mittelössä. Jos pitäisi noista paras valita, ottasin vamaan entit. Ne kestävät kuitenkin eniten rankaisua ja osaavat vielä tapellakin.
Enttilistalla voisi jopa tehdäkkin jotain. Siihen tulee Puuparran lisäksi kolme enttiä, ja 30pts jää käytettäväksi upgradeihin. Tämäkin olisi mielenkiintoinen ja näyttävä lista.
Viimeinen näyttäisi minusta parhaalta kentällä. Tuon keräämiseen olen jo varautunut niin, että yhden Fellbeastin olen jo ostanut, ja sitä on konvertoitu jonkin verran. Kun tuon lisäksi ostaa jossain välissä toisen, jota ei konveroida, ja kesällä Witch Kingin, tulee kasaan kolme eri näköistä figua.
Mutta sitten niihin negatiivisiin puoliin. En oikein usko yhdenkään noista listoista pärjäävän vakamieleisessä mittelössä. Jos pitäisi noista paras valita, ottasin vamaan entit. Ne kestävät kuitenkin eniten rankaisua ja osaavat vielä tapellakin.
Phil Kelly says "No!"
-
Dean Andersson
-
Oberon
-
Oberon
Re: Juustotuslistoja, vai?
EI TULE! Itse asiassa nämä ovat todella helppoja turpaan vedettäviä listoja, kunnon juustolistoilla. Tai ei juustolistoillakaan, vaan tavallisellakin menee varsin helposti.Amroth Elensar kirjoitti:Mulla on tässä muutama lista, ja sanokaa mielipiteenne, että tuleeko juustoa vai ei...
1) Camp Of The Trolls
2) The Fangorn Forest
Treebeard * 170 pts
3) Wraiths On Wings!