"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helf princen varustaminen

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Suprus_

Helf princen varustaminen

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

Niin eli mitä tälle kyseiselle lordille kannattaisi antaa 2000 peliin kun vastassa tulee olemaan empire, dwarfs, khemrit, ja chaos?
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Vambraces of defence taitaa olla aika kova sana. Sitt armorit ja Great Weapon. Ja jos armejassa on taikojia ni ring of corin vois olla iha kova juttu.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
MakeH

Re: Helf princen varustaminen

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Suprus_ kirjoitti:Niin eli mitä tälle kyseiselle lordille kannattaisi antaa 2000 peliin kun vastassa tulee olemaan empire, dwarfs, khemrit, ja chaos?
4+ wardi (olisko ollut armour of defence) ja greatwepon... tadaa, maailman kustannustehokkain lordi.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Se oli se vambres of defence joka antaa myös re rollin armour saveen.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Suprus_

Tosin mielestäni sen Vambraces of defencen antama armorsavejen re-rollaus on täysin turha sillä jos lordille antaa great weaponin niin äijähän saa vain säälittävän 5+ saven.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Suprus_ kirjoitti:Tosin mielestäni sen Vambraces of defencen antama armorsavejen re-rollaus on täysin turha sillä jos lordille antaa great weaponin niin äijähän saa vain säälittävän 5+ saven.
Miksi siis sen pitäisi sitten kävellä? Laita toki kaver hevosen selkään niin on jo sitten 3+ rerollattava ja nelosen wardi. Sillä pysyy kyllä kivasti hengissä, sen lisäksi että sillä gwllä saa jo alaskin kaikenlaista :)

Tai jos kelpuutat "vain" vitosen strenkan sword of mightista niin siihen päälle vielä mahtuu enchanted shield, sit hepan selkään bardingillä ja dodii. 1+ rerollattava ja 4+ wardi, vitosen strenkalla ja lyödään vielä ini järjestyksessäkin.

Kolmantena vielä jos välttämättä haluat jalkasin mennä niin armour of the gods + vambraces of defence + gw. 3+ reroll/4+ ja s7.

Kaippa se on aika vastustajasta riippumatonta sinänsä.. tuolta kyllä tulee aika paljon ampumista, mut sit kans kovaa closista.. Kunhan kestetään ja vähän osataan lyödä siinä samassa niin hyvä tulee :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Helffeille ei ole olemassa mitään järkevää syytä ottaa prinssiä jos se lähtee Ulthuanista ilman isoa liskoa :).
MakeH

Grond kirjoitti:Helffeille ei ole olemassa mitään järkevää syytä ottaa prinssiä jos se lähtee Ulthuanista ilman isoa liskoa :).
Paitsi tietenkin jos se lentelee kotkan tai paisuneen kotkan selässä (jotka ovat mielestäni vielä parempia vaihtoehtoja kuin lizardi).
Grond

MakeH kirjoitti:
Grond kirjoitti:Helffeille ei ole olemassa mitään järkevää syytä ottaa prinssiä jos se lähtee Ulthuanista ilman isoa liskoa :).
Paitsi tietenkin jos se lentelee kotkan tai paisuneen kotkan selässä (jotka ovat mielestäni vielä parempia vaihtoehtoja kuin lizardi).
Kotkan saa Commanderillekin. Griippi ei ole niin tyylikäs kuin lisko ;). Jos ottaa lentävän hirmun (ja haluaa prinssin), käärmes se on oltava.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Siistein tapa pelata prinsillä minun mielestäni on Bow of the Seafarer+Armor of Protection tai joku muu suojausta antava iteemi ja tietenki se ihana paisunut lentävä mato.

Sitten vielä prinssi iso ase käteen ja kilpi mukaan.

Sillä sitten lentelet vihun ympärillä ja ammut tai chargaat selkään/sivuun.

Tietenkin sen maton ja prinssin hengissä pitäminen on toinen ja hieman monimutkaisempi asia :D .

Mutta kaikillahan on oma makunsa ;D.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Bow of the seafarer, armour of protection & griffon kombinaatio on toiminut itselläni ihan hyvin. Lentävä bs6 bolt thrower joka iskee vielä lujaa turpaankin on kohtuullisen hyvä juttu.
Suprus_

Itse en tykkää pistää princeä millekkään lentävälle oliolle varsinkaan liskolle sillä silloin great cannonit ja riimu stonarit jauhavat sen alas taivaalta ennen kuin siitä on mitään hyötyä ja ohoh siinä meni vähintään 445 pointtia.
Suprus_

Itse en tykkää pistää princeä millekkään lentävälle oliolle varsinkaan liskolle sillä silloin great cannonit ja riimu stonarit jauhavat sen alas taivaalta ennen kuin siitä on mitään hyötyä ja ohoh siinä meni vähintään 445 pointtia.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Suprus_ kirjoitti:Itse en tykkää pistää princeä millekkään lentävälle oliolle varsinkaan liskolle sillä silloin great cannonit ja riimu stonarit jauhavat sen alas taivaalta ennen kuin siitä on mitään hyötyä ja ohoh siinä meni vähintään 445 pointtia.
Lentävän ötön kanssa sillä stonarilla on parhaimmillaan vain vuoro aikaa ampua alas prinssi kuitenkin.. :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Suprus_

Niin, mutta kun niitä stonareita on kolme ja kaikki pystyvät re-rollimaan scatter dicen ja kun tulee under the hole niin sieltä tulee ne legendaariset s10 d6 woundia ja siihen se (esim) dragoni kyllä tippuu tai ainakin haavoittuu niin pahasti että ei sillä enää oikein mitään uskalla tehdä.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Ithilmar Barded Elven Steed
Dragon Armour
Helm of Fortune
Enchanted Shield
Sword of Might
Talisman of Saphery
Amulet of Purifying Flame

Tuolla on 0+ re-rollable armour save, vastustajan magic weaponit ovat normaaleja aseita btb, jäbällä on S5 ja taiat ovat -3 casting rolliin.

Yleispätevä jätkä.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ainut järkevä syy ottaa griffoni lohikäärmeen sijaan on, että saa itselleen kolme velhoa kahden sijasta, josta saa tehtyä kohtuullisen seer councilin taikalipun avulla.

Lohikäärme antaa 120 pisteen hintaan ja heropaikalla 3+ saven, liekkihengityksen ja paremman stattirivin. Kaksi ensimmäistä ovat oleellisia päivityksiä.

Haltiamättäjät ovat mielestäni aika aneemisia, sillä maksavat liikaa ja häviävät liian paljon tehossa. Prinssin paikka on mielestäni kantamaan lähinnä sitä liskoa tuomaan pöydälle ja suojaahan se lordi liskoa ottamalla 1/3 osumista itseensä.
MakeH

Murhe kirjoitti:Ainut järkevä syy ottaa griffoni lohikäärmeen sijaan on, että saa itselleen kolme velhoa kahden sijasta, josta saa tehtyä kohtuullisen seer councilin taikalipun avulla.

Lohikäärme antaa 120 pisteen hintaan ja heropaikalla 3+ saven, liekkihengityksen ja paremman stattirivin. Kaksi ensimmäistä ovat oleellisia päivityksiä.

Haltiamättäjät ovat mielestäni aika aneemisia, sillä maksavat liikaa ja häviävät liian paljon tehossa. Prinssin paikka on mielestäni kantamaan lähinnä sitä liskoa tuomaan pöydälle ja suojaahan se lordi liskoa ottamalla 1/3 osumista itseensä.
commanderit saavat halvan ja hyvän kotkan alleen. Jos haluaa lyödä, on pomo griffonilla ja pikku-pomo kotkalla parempi vaihtoehto kuin lohari. Jos haluat loitsia on lohari mahdottomuus, griffoni taas ei. Griffoni myös huomattavasti halvempi ja käytännössä tekee saman asian. Loharin ottaminen on mielestäni perusteetonta paitsi jos ottaisi muutenkin vain kolme sankaria eikä keksi 100+ pisteelle mitään käyttöä. makunsa ja pelityylinsä kuitenkin jokaisella... itse käytän griffonia enkä ole valintaani hetkeäkään katunut.
Anthallas

Viesti Kirjoittaja Anthallas »

The Swordmaster: jos otat bow of the seafarerin ja armour of protectionin, niin ei enää saa muita maagisia itemeitä (100 pistettä tulee kasaan)

Oikolukurölli: Dragon armour on normaali panssari ja helm of fortune on maaginen panssari. Ensinnäkin, jos on maaginen panssari niin ei saa tavallista, toiseksi, ei saa vetää ylleen kahta settiä panssaria;)

Noh, itse kuitenkin pistäisin lordinin tämmöseen kuosiin:

ratsain: i barding, dragon armour, vambraces of defence, great weapon tai sword of might ja enchanted shield. Sitten mahdollisesti jotain erikoista riippuen siitä mitä vastaan mennään... ehkä amulet of purifying flame, tai vaikka niitä bound spell sormuksia...

Jalan: swordmaster honour houkuttelee, se sitten armour of protin tai armour of godsin kera + guardian phoenixin, iskee kovaa mutta puolustus kärsii. Toisaalta: armour of gods, hw ja shield antaa ihan kivan 1+ saven closikessa, jos haluaa panostaa hengissä pysymiseen:P tohon sitten vielä vaikka vambraces of defence ja kasassa on kestävä jalkalordi.

Itse panostan puolustukseen:)
Grond

Anthallas kirjoitti:Dragon armour on normaali panssari ja helm of fortune on maaginen panssari. Ensinnäkin, jos on maaginen panssari niin ei saa tavallista, toiseksi, ei saa vetää ylleen kahta settiä panssaria;)
Ja sitten uudelleen sen HE armeijakirjan pariin, lukemaan kypärän kuvaus ajatuksen (ja mahdollisesti myös sanakirjan) kanssa läpi. Sieltäpä selviää mielenkiintoisia asioita.
(Suomeksi: Väitteesi ei pidä paikkaansa).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”