Suomenkieliset säännöt
-
Biibob HElf
Suomenkieliset säännöt
Joskus luvin täältä, että joku puhui suomenkiellisistä säännöistä. Mistähän hän oli hommannut nämä, ja saako näitä viellä mistään ? Hän sanoi, että sääntö kirja ei ole aivan 288 sivuinen, vaan siinä olisi vain perus säännöt.
Kyseessä on 5. edikan A Guide to World of Strategy Gaming (tai vastaavaa) kirjanen. Se oli tiivistelmä 5. edikan perussäännöistä rumine kuvineen, sun muineen. Eli ei mitenkään tärkeä nykypäivänä. Kirjassa oli suomennettu kaikki jutut, vääntämällä mitä ihmeellisimpiä ja hölmöjä sanoja.
[EDIT:] Damn, aina myöhässä.
[EDIT:] Damn, aina myöhässä.
Juuh, johdatus strategiapeleihin. Kirottu pieni läpyskä. Aivan turha ja kamala opus. Minulla on kaveri, jolla on se, ja hän käyttää sitä ohjekirjana vaikka omistaakin 6.ed kirjan. Hän sanoo että: "Se on ihan kätevä, kyllä siinä perusjutut on oikein". Lienee turhaa sanoa mitä mieltä minä olen tästä.
P.S. Huuhkaja, jos luet tämän, niin tiedä että minä vielä jonain päivänä otan sen kirjan, raastan sen suikaleiksi ja poltan hiljaisella tulella.
P.S. Huuhkaja, jos luet tämän, niin tiedä että minä vielä jonain päivänä otan sen kirjan, raastan sen suikaleiksi ja poltan hiljaisella tulella.
-
Elf & Goblin