"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW tilaus ajat?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Uskoisin, että kuulit väärin, sillä vaikka harvoin GW:ssä asioin, niin en ole koskaan saanut myöntävää vastausta, jotta voisin liikkeen kautta tilata Forge Worldin tuotteita.
archon

Re: GW tilaus ajat?

Viesti Kirjoittaja archon »

ChildGamez kirjoitti:.... Viimeksi kun koittivat toimittaa ja kun ei ollut väki kotona niin jättivät lapun jossa luki et tulee seuraavana päivänä. Laskukin on jo....

Neuvoja menettely_tavoista?
- Jos on kotiin tullut lappu missä niitä on yritetty osoitteeseen jättää niin vika ei ole kyllä GW:n. Siinä lapussa lukee 100% varmasti mistä lähetyksen voi noutaa. Ovelle lähetys kuljetetaan pääsääntöisesti KERRAN. Sen jälkeen HAE itse osoitetusta noutopisteestä.

- Allekirjoittaneen kokemukset GW:n mailorderista ovat olleet hyvät. tavara tullut yleensä noin kahdessa viikossa, eikä ole seilannut missään.

- Kerran on käynyt onnettomasti. Kaveri tilasi mulle pienen satsin kamaa GW:n Oxford st:n order pointista ja pyysi lähetettäväksi hänen Lontoon kotiosoitteeseensa. Se paketti kesti saapua melkein 3kk. Oli kyllä GW:n pojjaat tapauksesta Mail Orderissa kuin liikkeessäkin nöyrää poikaa.

Itse tilasin just 11.3 tavaraa Hesan orderpointista. Ilmoitan tähän ketjuun kun niiden saapuminen ilmoitetaan. Saadaanpa esimerkkitapaus kaikille kyselijöille.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Maedhros kirjoitti:
Gorbag kirjoitti:Ite tilasin white dwarfin kahden vuoden tilauksen, on menny jo varmaan 2,5 kuukautta tilauspäivästä kaks kertaa on käyty soittamassa ja kysymässä että mikä on vikana ja sit ne sanoo että lähettää sen tulemaan tänne Suomeen päin. :( Ei oo vieläkään tullu, eikä tietoa että millon tulee. Tosin lähettivät Gift voucherit aikalailla heti. Lehteä vaan ei oo kuulunu.
Kai olet sentään hakenut lehtesi liikkeestä? Itsekin olen joutunut turvautumaan tuohon lehtien noutoon tähän mennessä joka kuussa.

Ja siihen pakettiin, niin kannattaa vain ottaa yhteyttä jatkuvasti, ennen kuin tuotteet saapuvat. Ei se muuten onnistu.

Oon tottakai hakenu sieltä liikkeestä, mutta kieltämättä potuttaa hiukan, ettei tuu kotiovelle.
archon

Re: GW tilaus ajat?

Viesti Kirjoittaja archon »

archon kirjoitti:
ChildGamez kirjoitti:.... Viimeksi kun koittivat toimittaa ja kun ei ollut väki kotona niin jättivät lapun jossa luki et tulee seuraavana päivänä. Laskukin on jo....

Neuvoja menettely_tavoista?
- Jos on kotiin tullut lappu missä niitä on yritetty osoitteeseen jättää niin vika ei ole kyllä GW:n. Siinä lapussa lukee 100% varmasti mistä lähetyksen voi noutaa. Ovelle lähetys kuljetetaan pääsääntöisesti KERRAN. Sen jälkeen HAE itse osoitetusta noutopisteestä.

- Allekirjoittaneen kokemukset GW:n mailorderista ovat olleet hyvät. tavara tullut yleensä noin kahdessa viikossa, eikä ole seilannut missään.

- Kerran on käynyt onnettomasti. Kaveri tilasi mulle pienen satsin kamaa GW:n Oxford st:n order pointista ja pyysi lähetettäväksi hänen Lontoon kotiosoitteeseensa. Se paketti kesti saapua melkein 3kk. Oli kyllä GW:n pojjaat tapauksesta Mail Orderissa kuin liikkeessäkin nöyrää poikaa.

Itse tilasin just 11.3 tavaraa Hesan orderpointista. Ilmoitan tähän ketjuun kun niiden saapuminen ilmoitetaan. Saadaanpa esimerkkitapaus kaikille kyselijöille.
Ilmoittivat tänään 19.3.2004 klo 14:01 puhelimitse että tavarat saapuneet.
Toimituksessa kesti kahdeksan päivää. Ei paha.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”