Hatred ja armor of damnation
Hatred ja armor of damnation
Miten heittelen tohitin, jos ukkoni on vihainen ja vihun ukolla on armor of damnation? Kumoavatko nämä kaksi ominaisuutta toisensa, vai heitänkö yksinkertaisesti kaikki nopat uudelleen ensimmäisen heiton jälkeen?
Noppaahan ei saa ikinä re-rerollia.
Noppaahan ei saa ikinä re-rerollia.
Rerollia ei saa rerollia pätee omiin rerolleihin todnäk, mutta tässä tilanteessa joudut ensin rerollaamaan failit ja sitten rerollaamaan onnistuneet damnationin takia, eikös se näin tehnyt?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Re: Hatred ja armor of damnation
Chronicles 2004, s. 118, Warhammer Armies - Hordes of Chaos -osaston viimeinen kysymys. Kuolleen hevosen voi jättää rauhaan. Jos kirjaa ei ole käsillä (tai se on postissa / lainassa kaverilla / koiran syömä), verkko-Q&A:n tarkistaminen ei liene liian työlästä.
it is apparent the intent has been revealed
Vai keskiaivon, no seuraavalla kerralla kannattaa muillakin aivoilla lukea aikaisemmat viestit niin säästyt kuluttamasta sormiasi. Tämä ei ole vain tarpeeton viesti, vaan myös väärässä. Kuten herra X jo kirjoitti ja linkitti, ensin osumat, sitten heitetään uusiksi kaikki nopat joiden tulos oli liian pieni osuakseen ja viimein kaikki osuneet nopat.Quintus kirjoitti:Kaverin kanssa pidetään sääntönä, että tällaisessa tilanteessa otetaan keskiaivon mukaan, eli mitään ei rerollata. Yksinkertaista eikä kumpikaan periaatteessa häviä mitään.
Isoja kaasupilviä