"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LotR: Uruk-Hai command

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rosvosektori

LotR: Uruk-Hai command

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

Ensimmäiset LotR:it tulevat tässä. Tuo Käsi tuossa lipussa ei ole noin puhtaan valkoinen kuin se on luonnossa. Myöskin iho on vähän vaaleampaa, kuvissa näyttää lähes mustalta.

http://koti.mbnet.fi/~kohola/LotR/uruk- ... edesta.jpg

http://koti.mbnet.fi/~kohola/LotR/uruk- ... 0takaa.jpg

Rakentavaa kritiikkiä, kiitos!
Times are tough, huh, bud!
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Ihan tyylikkäitä pelinappeja. Maalaus on onnistunut, ainakin minun mielestäni hyvin. Eikä se iho nyt niin pahalta näytä. Lipusta tykkään erityisesti, jokseenkin käsi on hieman outo.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

näin tämän vastauksen jonkun toisen kuvan kohdalla mutta, minusta se sopii tähän vielä paremmin: Palauta heti noi figut GW:lle! 'eavy metal-tiimiltä varastaminen on rumaa!

kauniita figuja, oon taas enempi kateellinen muulle mailmalle...
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

kivan näköisiä nappeja. Lipun käden sormet voisivat olla terävämpiä mielestäni, kun niissä olisi kynnet..
Moi
Hope is a serum that never heals
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Kyllä ovat hienoja, ei voi muuta sanoa... ;)
Edit: oberon älä kerro GW.lle. Hyss...
Viimeksi muokannut Sakcris, La 13.03.2004 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Rosvosektori

No kiva kun kelpaa, mielestäni ovat ihan onnistuneita figuja. Seuraavaksi sitten maalaamaan 20 tavallista "Urukkia". Niissä tuskin jälki on ihan noin hyvää kun maalaan enemmän kerralla.
Kiitos vielä kerran.
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

Onko iho tehty terracottalla ja brown inkillä? Ite tykkään tosta näöstä! Näyttää samalta, kuin minun, jotka sillä tavalla on tehty, mutta ei ne minun hienonpia todellakaan oo, aivan fanaattista! Niinkuin täällä mainittiinkin, käsi tosin on vähän hassu..
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Hei, stop heti paikalla... Älä ala maalaamaan nappejas massatuotannolla, tee ne yksi kerrallaan...
Ja, itse figuista vaan, että beissit on tehty tosi hienoiksi, mutta ihan niinkuin tuossa kapussa olisi ollut jotain hutilointia, joissain kohdin...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Rosvosektori

Onko iho tehty terracottalla ja brown inkillä?
Ai tuo armori vai? Se on maalattu näin: Eka Tin Bitz drybrush mustan armorin päälle, sitten boltgun metal drybrush, black ink, mithril silver.
Ja, itse figuista vaan, että beissit on tehty tosi hienoiksi, mutta ihan niinkuin tuossa kapussa olisi ollut jotain hutilointia, joissain kohdin...
Tarkoitatko että kapun beississä on hutilointia vai muuten vain maalauksessa? Saattaa olla että kuva on vähän vääristänyt, koska jos näin äkkiseltään katsoo livenä, ei hutilointia ole. :) (saatan olla väärässäkin)
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Niin, tarkoitin tuota figua itseään, mutta valokuva on aina valokuva... Ja mielestäni, sen kapun silmät näyttää jotenkin oudoilta... Ja, niin tuo Amroth Elensar taisi tarkoittaa tuota ihoa, jos niin kerran kirjoitti...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kuva vähän suttaa niitä, mutta ei niissä silti kauheasti vikaa löydy. Ne silmät on ehkä vähän isot tai muuten oudot. Kyllä toisaalta massatuotantonakin voi saada ihan kivaa jälkeä aikaan. Mutta ei ehkä kannata maalata kovin montaa nappia kerrallaan siitä huolimatta.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

hm, valkoinen käsi bannerissa olisi saanu olla jollain tapaa suttusempi ja "urukimpi". Metalli osat ihan nättejä, samoin iho.
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Rosvosektori

hm, valkoinen käsi bannerissa olisi saanu olla jollain tapaa suttusempi
Jos viitsit lukea sen tekstin ekassa viestissä, sanoin että kuva vääristää hieman. Se käsi on oikeasti vähän suttuisempi.
Kiitos kumminki kommenteista!
Tomba

Viesti Kirjoittaja Tomba »

hienoja on
Uruk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uruk »

Aivan mahtavia, itse en kyllä tykännut hiuksista tai kädestä. Hiuksiin red ink... se on mun mielipide. Mutta en ole välttämättä oikeassa
If you're not playing miniatures you're stupid.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Uruk kirjoitti:Aivan mahtavia, itse en kyllä tykännut hiuksista tai kädestä. Hiuksiin red ink... se on mun mielipide. Mutta en ole välttämättä oikeassa
No jos haluaa punertavat ja kiiltävät hiukset (kuulostaa shampoo mainokselta).
The small boys have come to see me hang
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”