"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

rackham?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

swamphead kirjoitti:NINNU mielestäni rackham pesee GW:n PUHTAASTI! GW ei pääse edes lähelle rachamin figuja. kyllähän GW voi jo kilpailla rachamin kanssa huonolla menestyksellä kylläkin. erimieltä saa olla mutta valehdella ei saa :wink:
Mun mielipide oli ensi kerran Rackhamin ukkoja nähdessä suurinpiirtein tota luokkaa, mutta nyt kun niitä on nähnyt monia (maalattuina netissä ja maalaamattomina omassa kaapissa :) niin niistäkin alkaa löytyä sellaisia joista ei pidä. Kaikessa uudessa on aina oma vetovoimansa (kuten joka kuukausi kun näkee GW:n uuden figun X joka on PALJON parempi kun edelliset :).
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

hmm. 4 postia yhtaikaa, freak
swamphead

Viesti Kirjoittaja swamphead »

hmm. 4 postia yhtaikaa, freak
siis niinkun hä?
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Swamphead... älä ala. Jos pidät Rackhamia GWtä parempana, so what? Kuka väittää ettet saa olla sitä mieltä? Ja kuka sanoo että sinun pitäisi käännyttää muut täällä?! :x

Jumalie...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
swamphead

Viesti Kirjoittaja swamphead »

AAHhh ja juurikuin elämäni näytti valoisammalta niin KAS aacheron!

niin mitäköhän tuo viesti niinkuin loppujen lopuksi tarkoitti kun se jäi vähän hämärän peittoon siis kerrataanpa vielä "Ja kuka sanoo että sinun pitäisi käännyttää muut täällä?!" hhhhmmmm....ööö ei kukaan?
Aacheron
Viesti:

Swamphead kirjoitti:AAHhh ja juurikuin elämäni näytti valoisammalta niin KAS aacheron!
Olen pimeyden tuoja elämässäsi, Swamphead...
Swamphead kirjoitti:niin mitäköhän tuo viesti niinkuin loppujen lopuksi tarkoitti kun se jäi vähän hämärän peittoon...
Se tarkoitti, älä ala ideoloogista sotaa kenenkään kanssa:
Swamphead kirjoitti:...joten jäin yksin taistelemaan suurta vastustajaa vastaan...ei ketään rinnallani taistelemassa, ei ketään johon luottaa...
Miten niin "taistelemaan suurta vastustajaa vastaan"?
Swamphead kirjoitti:...siis kerrataanpa vielä "Ja kuka sanoo että sinun pitäisi käännyttää muut täällä?!" hhhhmmmm....ööö ei kukaan?
No älä sitten helvetin nimen ahdistele Ninnua millään PMeillä, OK?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Aacheron kirjoitti:
Swamphead kirjoitti:...siis kerrataanpa vielä "Ja kuka sanoo että sinun pitäisi käännyttää muut täällä?!" hhhhmmmm....ööö ei kukaan?
No älä sitten hlvtin nimen ahdistele Ninnua millään PMeillä, OK?
Totuuden nimissä mä alotin PMäilun koska en halunnut täällä avautua. Mutta harvoin olen kenestäkään saanut yhtä huonoa kuvaa kuin Swamheadista kokonaisuudessaan. PMät ei todellakaan auttaneet asiaa vaikka hän pyysinkin anteeksi (koska olin nainen).

Olen erittäin harvoin vihainen. Nyt olen.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Ninnu kirjoitti: Mutta harvoin olen kenestäkään saanut yhtä huonoa kuvaa kuin Swamheadista kokonaisuudessaan.
Olen erittäin harvoin vihainen. Nyt olen.
Jesh, näyttää siltä että swamphead voittaa Mr Popular palkinnon tänä vuonna *peukot ylös*
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Vielä yksi reply tähän topicciin asianomaisilta niin kukaan ei vastaa seurauksista.
jamovoima
Valvoja

Hey peace and love. Se jaden palvoja on hieno figu. Siis se nainen jolla on sellaiset kietoutuvat liinat, ja tietenkin sellanen kääpiö figu tuola käpiöt on aina hienoja, paitsi citadelin gimli, mut vahinkoja sattuu. lotr leffa muutenkin on rasistinen kääpiöitä kohtaan, haltiat on kyllä niin sankareita, mut gimli on vaan comedic sidekick. Käy sylettämään tollane, oho OT
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

jamopower kirjoitti:Hey peace and love. Se jaden palvoja on hieno figu. Siis se nainen jolla on sellaiset kietoutuvat liinat, ja tietenkin sellanen kääpiö figu tuola käpiöt on aina hienoja, paitsi citadelin gimli, mut vahinkoja sattuu. lotr leffa muutenkin on rasistinen kääpiöitä kohtaan, haltiat on kyllä niin sankareita, mut gimli on vaan comedic sidekick. Käy sylettämään tollane, oho OT
Jos tahdot nähdä kun kääpiöitä hakataan veriseksi elokuvassa(siis ei kirjaimellisesti) niin katso Dungeons & Dragons leffa. Leffan kääpiö puhuu noin 4 kertaa leffassa ja siihen kuuluu "Murr, kääpiöt tykkäävät kullasta ja eivät pidä haltioista" tai "Örör, kääpiöt tykkäävät kääpiönaisista" tai sitten vaan jotain puhistelua.
Ja haltiat ovat teräsmiehiä, pyh.

No kuitenkin, elikkä Rackhamin figut ovat kyllä törkeen hienoja, mutta toi metallin laatu pikkasen potkii takaisin. Mikäköhän on tärkeempi?
Ja Citadelin edelleen julkaisee minusta hienoimmat figut.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

noniin jatketaanpas...
olisiko jollain jotain vinkkejä että mitä kannattais alottaan kerää ja mitä armeijoita tulee vielä tähän peliin? ja sitten vielä' et mitä maalei kannattais käyttää?
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

Jos aiot vain pelata peliä, niin varoitan sääntöjen sekavuudesta ja ehkä vähän hämärästä toiminnasta. Itse en oikein saanut mitään selkoa niistä ensi kertaa lukiessani.
Keräämisestä ei voi sanoa muuta kun osta niitä joiden ulkonäöstä pidät.

http://www.confrontation.fr
http://www.rackscan.net

Tuossa pari osoitetta jossa voi surffailla kuvia.
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

Kyllähän Rackhamin figut on kauniita, mutta osa syy siihen että niitä arvostetaan voi hyvinkin olla se, että GWn figuja on saanut tuijotta kyllästymiseen asti viiimeset 25 vuotta (jotkut ainakin :roll: ) ja rackhamin figut vaan ovat erityylisiä ja siksi niin hienoja. Toinen syy saataa olla se että figut joista kuvat on otettu ovat hienoja (kuka on nähnyt rumasti maalatun rackham figun? en minä ainakaan.) sillä niitä (oman käsitykseni mukaan) ostavat vain hyvät maalaajat jotka haluavat ja voivat siihen rahaa laittaa.

Jos joku on eri mieltä älkää hirttäkö mua kunhan kerron mielipiteeni :wink: .
Aacheron
Viesti:

Näyttää siltä, että Rackham on kuin s2pidin musiikkimaku: vain siksi että se on erillaista. Voihan se mikälie pelikin olla ihan kiva, mutta näköjään figut ovat "little-known" ja "eliittisiä". Eli jotkut (speciellt "högt upsatta" målare) pitävät niistä niiden "eliittisuuden" vuoksi, ei siksi että ne olisivat oikeasti mitään erityistä.

Itse sanon, että perhana. Figu on figu, ja GWn figuja ollaan vain nähty enemmän paskasti maalattuja/koottuja (erityisesti omia). Kuten Daroc tokaisi, Rackhamin figuista ei ole montakaan paskasti maalattu, koska niitä ostavat vain "elite-maalaajat".
Daroc kirjoitti:Jos joku on eri mieltä älkää hirttäkö mua kunhan kerron mielipiteeni :wink: .
Minua sitten saa hirttää... :roll:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Ninnu
Viesti:

Rackhamit ovat erilaisia kuin GW:n figut. Tyyli on täysin toisenlanen, dynaamisempi useimmiten, ei mitään staatista poseerausta. Myös monet figut ovat suunnattu hieman aikuisempaan makuun.

GW on iso lafke ja joutuu tekemään tyylillisesti komproimisseja ettei ärsytä niitten lapsien jotka minejä ostaa vanhempia. Vanhemmilta se raha tulee useimmiten.

Rackhamin minien ostajakunta on yleisesti omilla rahoillaan liikkeellä. Karuja yleistyksiä. Mutta näin tuntuu olevan ihan mutupohjlata, aika paljon GW ja Rackham aiheisia foorumeja kiertänyt. Kohderyhmä on hienoisesti eri näillä lafkoilla.
Jag känner en bot
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

Onko rackhamin figutkin johonkin peliin vai tekeekö ne niitä muuten vaan? :?
Ninnu
Viesti:

Daroc kirjoitti:Onko rackhamin figutkin johonkin peliin vai tekeekö ne niitä muuten vaan? :?
On peli. Jossain aiemmin mainittu linkkejä mistä sen saa imuroitua. Ei mitään sääntökirjarahstusta a la GW. Säännöt tulevat näen jokaisessa blisterissä figujen mukana.
Jag känner en bot
jamovoima
Valvoja

siis warhammer figujehan on tarkoituskin olla hieman karikatyyrisiä ja sarjakuvamaisia, kun vertaa niitä esim. saman valmistajan lotr figuihin (joissa siis on käytetty oikean ihmisen mittakaavaa, eikä esim. pää ole noin 1,5x liian iso) on ero huomattavissa (tosin tuo pään pienuus näkyykin, katsokaa niiden hobittien naamoja, yörgh)
Ninnu
Viesti:

jamopower kirjoitti:siis warhammer figujehan on tarkoituskin olla hieman karikatyyrisiä ja sarjakuvamaisia, kun vertaa niitä esim. saman valmistajan lotr figuihin (joissa siis on käytetty oikean ihmisen mittakaavaa, eikä esim. pää ole noin 1,5x liian iso) on ero huomattavissa (tosin tuo pään pienuus näkyykin, katsokaa niiden hobittien naamoja, yörgh)
Ja siksipä en kauheasti LOTR figuista piittaa. Mä tykkään akrikatyyreista, mielestäni Rackham on vienyt sen vielä akeleen pidemälle kuin GW (fiannat hyvä esimerkki... :-))
Jag känner en bot
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”