Jaajaa.. Kiintoisa keskustelu Jos multa nyt kysytään niin oon keränny kuukauden ja yhteensä on kulunut JO näin paljon: Maaleihin 27.50e, Figuihin 55e Sitten muuhun on kulunut n. 50e elikkäs kuukaudessa yhteensä: n. 140e.. Aikas paljon on jo nyt kulunut..? ;D
Eipäs sillä rahankäyttö määrällä ole mitään väliä. Olen jo vastannut kerran tähän mutta nyt vastaan tarkemmin. 472.5 maaleihin mennyt noin 94e figuihin plus armybook/codex n.910-980e 3vuoden(jos tätä vuotta ei lasketa mukaan) keräyksen aikana missä on ollut yli puolen vuoden tauko. en ole työikäinen.
jaa...no laskeskelin tuossa joku päivä että neljän ja puolen vuoden aikana on tullutkäytettyä tuommoinen 3000 euroa 3 eri armeijaani(no okei niitä on 4 mutta lotrit sainkin lahjaksi)...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Warmaan joku noin 3500 markkaa menny High elffeihin ja vajaa 1000 markkaa empireen ja space marienihin. Lotri warmaan joku reilu 100 euroa. Paha sanoa ku en oo ihan warma noist hinnoist. Sit on tietty noi
White Dwarffit, maalit, hiekat... hmm.... Mamma betalar
Laskelmaa yrittäessä alko mennä mahdottomaksi... Mutta. Arvio kahdeksalta vuodelta on noin 5 500 euroa. Tulotasolla mitattuna se kohoaa sellaisiin lukuihin (olen koulussa vielä), että ihmetyttää rahojen riittämineen muihin asioihin.
Tuossakin olisit voinu varmasti säästää:
meinaan pohjamaali varmaan löytyy jostain halvemmallakin.
Liimat voisi saada jollain 4 e jostain biltemasta tai vastaavasta
Ja ukkoja oli voinu saada halvemmalla kun olis ostanu käytettynä....
Kohta viis vuotta kerätty... rahaa palannu niin paljon että jos nyt näkisin kokonaissumman varmaan taju lähtis. Sen verta uponnut että niilläkin rahoilla olisi voinut tehdä jotain kehittävää;)
Army Book : 20e
Rule Book : 20e (Kaverin kanssa ½)
Maaleja 13kpl : 32.5e
Orc Boyz boksi: 25e
Wolf Riders boksi: 25e
12 Black Orc, 6 Fanatic, Grimgor: 49e
Shaamaani blister: 11e
2x Spear Chukka: 22e
Orc Boyz boksi: 25e
20 Night Goblinia : 10e
Shamaani blister : 11e
Penselit: 12,5e
Nopat: 6,5e
Pohjamaali: 10e
Liimat: 11e
Yhteensä: 290.5e
Viellä menee 200e pelkkii figuihin, että saan haluamani 2000 pisteen armeeja ellen osta käytettynä figuja.
Viimeksi muokannut Roksteri, Su 28.03.2004 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.