Gw:n metalliliimalla saa vain sormensa yhteen!
-
Fanaatikko
Gw:n metalliliimalla saa vain sormensa yhteen!
Ostin tässä äsken fanaatikkoja ja nyt aloin niitä liimaamaan. Sormet sain liimattua figuun kiinni ja viilsin mattopuukolla sormeani, mutta figu ei ole vieläkään kasassa! Voi VINTURA!!
There is no way to fight than goblin way.
-
Janne Forsell
- Viesti:
jep, en vain tiennyt/älynnyt sitäRiio-Kola kirjoitti:Kannattaisi varmaan putsata se tuubin suu aina liiman käytön jälkeen? Mikähän järki tässä topicissa oli? Ehkä sekin kohta selviää minullekin.Bladeheart kirjoitti:mullakin on sitäja on aivan p:stä
se korkki liimautu almost heti kiinni ja nyt se on kuivunut tönköksi
et sellasta on gw:n pikaliima
no kaupasta saa ihan yhtä hyviä pikaliimoja kuin gw:n ja halvemmalla
ja tästä topicista en sano mitään...
Lyhyestä virsi kaunis
-
Fanaatikko
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Jep ja siinä n. 10g pullon mukaan saa ainakin Iisalmessa linkkarin kaupan päälle. Whoah!
Jos muuten tunnet jonkun joka on jossain metallialan paikassa, niin kannattaa kysyä tämmöiseltä että toisi sinulle sieltä semmoisen isomman säästö koon pullon. Esim. aina kun muistan niin pyydän isääni tuomaan Ponsselta semmoisia 0,5-1 desin Locktite- puteleita... Ei lopu ihan heti kesken ja ainakin omassa tapauksessani isukki saa liimaa töistä ilmaiseksi...
Jos muuten tunnet jonkun joka on jossain metallialan paikassa, niin kannattaa kysyä tämmöiseltä että toisi sinulle sieltä semmoisen isomman säästö koon pullon. Esim. aina kun muistan niin pyydän isääni tuomaan Ponsselta semmoisia 0,5-1 desin Locktite- puteleita... Ei lopu ihan heti kesken ja ainakin omassa tapauksessani isukki saa liimaa töistä ilmaiseksi...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
GWn liimat sopivat käyttötarkoitukseensa aivan mainiosti.
Ei se ole liiman vika jos käyttäjä ei ole huolellinen sen kanssa
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Jep, oikeassa olet tuossa. Markkinoilla nyt vaan sattuu olemaan parempiakin vaihtoehtoja...Deetwo kirjoitti:GWn liimat sopivat käyttötarkoitukseensa aivan mainiosti.
Warbands of Wastelands
-
zakug_the_insane
Suosittelen geelimäisten pikaliimojen käyttöä. Itse ostin Locktiten "super attak gel" -pikaliimaa ja se on vallan loistokasta ainetta. Liimatippa pysyy pienenkin figunpalan päässä tippamaisena, eikä valu sormille tai pitkin figua.
Tämä voi helpottaa, jos on tapana saada enemmän liimaa sormilleen kuin figuun
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Itse suosin vielä "Control" puteleissa kyseistä tavaraa. Annostelu helpompaa kuin perinteisessä tuubissa, ei tule vanhingossa ulos enempää kuin oli tarkoitus. Eli itse suosittelen "Super Attak Gel Control" ja "Super Attak Control" pikaliimapaketteja. Yleensä käytän geelimuotoista mutta aina välillä tulee tapauksia joissa juokseva pikaliima on parempaa.Rakath kirjoitti:Suosittelen geelimäisten pikaliimojen käyttöä. Itse ostin Locktiten "super attak gel" -pikaliimaa ja se on vallan loistokasta ainetta. Liimatippa pysyy pienenkin figunpalan päässä tippamaisena, eikä valu sormille tai pitkin figua.
-
Fanaatikko
Lähes ihan mistä tahansa. Edullisimillaan taitaa olla tokmanneissa, tiimareissa, yms. askartelu/tilpehööri/krääsä/yms. liikkeissäFanaatikko kirjoitti:Mistäs näitä geelimuotoisia liimoja olisi saatavana? K-Rauta? Prima?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
- Gene Steeler
Olen ymmärtänyt että pikaliima huononee vanhetessaan, ja omat kokemukset tukevat tätä. Ehkä GW:n liima oli ollut hyllyssä liian kauan?
Ostin n.1.5 vuotta sitten 30g:n pullon hyvää pikaliimaa, ja aluksi se olikin tehokasta, mutta nykyään ei oikein tartu. Valuu vaan sormille. Kuulemma säilyttäminen jääkaapissa auttaa, mutta kätevintä on varmaan ostaa niitä pienempiä pulloja/tuubeja/mitälie.
Geeliliimaa en ole käyttänyt pitkiin aikoihin koska se ei imeydy rakosiin niinkuin litku, mutta luultavasti molemmille löytyisi käyttöä.
Parhaan liitokseen ( ilman porausta ja tappien laittoa ) saa mielestäni jos ensin kiinnittää osat hyvin pienellä liimamäärällä tai geeliliimalla, ja sen kuivuttua ujuttaa rakoseen runsaasti litkumpaa pikaliimaa, jonka antaa kuivua rauhassa.
Ostin n.1.5 vuotta sitten 30g:n pullon hyvää pikaliimaa, ja aluksi se olikin tehokasta, mutta nykyään ei oikein tartu. Valuu vaan sormille. Kuulemma säilyttäminen jääkaapissa auttaa, mutta kätevintä on varmaan ostaa niitä pienempiä pulloja/tuubeja/mitälie.
Geeliliimaa en ole käyttänyt pitkiin aikoihin koska se ei imeydy rakosiin niinkuin litku, mutta luultavasti molemmille löytyisi käyttöä.
Parhaan liitokseen ( ilman porausta ja tappien laittoa ) saa mielestäni jos ensin kiinnittää osat hyvin pienellä liimamäärällä tai geeliliimalla, ja sen kuivuttua ujuttaa rakoseen runsaasti litkumpaa pikaliimaa, jonka antaa kuivua rauhassa.