"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deamonhunters armeija

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Valhalla

Deamonhunters armeija

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Olisiko tällä mitään mahdollisuuksia pärjätä peleissä jos tekisi melkein "Pure harmaaritari" armeijan. Ukkojen hinta ainakin hirvittää (sekä rahassa että pisteissä)
eli

1 Ovatko grey knigthit hintansa arvoisia?

2 Tarviiko näille rhinoja transporteiks?

3 Onko jotain hyviä ehdotuksia armeijaan?
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Deamonhunters armeija

Viesti Kirjoittaja Abu »

Valhalla kirjoitti:1 Ovatko grey knigthit hintansa arvoisia?
Siis power-armour 'Knightit? Pisteissä? Eivät.
Valhalla kirjoitti:2 Tarviiko näille rhinoja transporteiks?
Grey Knighteille ei saa transporttia. Se tekeekin niistä kökköjä. (Paitsi tietysti Land Raiderin hvy. support choisena. Itse olen ajatellut semmoista käyttää. Sinne voi sitten vielä pistää vaikka Grand Masterin sekoittamaan pakkaa.)
Valhalla kirjoitti:3 Onko jotain hyviä ehdotuksia armeijaan?
No siis Grey Knight-armeija on todella tyylikäs (antaumuksella maalattuna, tietenkin), mutta turnuskentillä ei sillä ole hirveästi sanottavaa. Tokihan se voi olla ihan hassu jotain slaaneshprinssi-armeijaa vastaan (kun ei sireeni näihin poikiin vaikuta), mutta lähes kaikki turnauslistat pistävät kuitenkin ritarihordeille pataan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”