"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien sotamaaleista...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Örkkien sotamaaleista...

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Kaikkihan tietävät että villiörkeillä on maalia naamassaan ja vähän siellä sun täällä... Mutta kuinka moni maalaa normaaleille örkeilleen sotamaalit? Itse tulee harrastettua kyseistä tapaa niin fantasy battlessa, kuin 40-kiloisessa. Normaalisti tulee käytettyä yksikön samaa väriä koko yksiköllä, mutta eri yksiköiden värit vaihtelevat. Esim big 'unini omistavat siniset maalit niin pärstissään kuin varusteissaan. Boar boyzzeilla taas on veren punaista väriä ja vähän sinistä. Lisäksi possutkin ovat saaneet omansa.

Sitten ne minun villiörkkini. Ne fluffillisesti tulevat sen nimisestä heimosta kuin Ded 'Unz. Ovat tapelleet paljon kuolleitten kanssa ja omineet näiltä joitain piirteitä. Sotamaali peittää suurimman osan ruumiista. Vain korvat, kämmenet, jalkapohjat ja leuan aluset ovat vihreitä. Muuta osaa ihoa peittää täysi musta maali jonka päällä on valkoisella maalatut luut.
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

laittaisitkokuvia noista luu pojista ?
big or small,we loot it all.hmph..
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Eikös Örkit liitä uskomuksia tietyn värisiin sotamaaleihin (niin 40k:ssa kuin Fantasyssakin)? Sininen on onnen väri, punaiset tietenkin menevät kovempaa jne.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

gawd kirjoitti:laittaisitkokuvia noista luu pojista ?
Siinä on teille luupää Öröjä http://us.games-workshop.com/games/warh ... e_orcs.htm
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Juho130 kirjoitti:Siinä on teille luupää Öröjä http://us.games-workshop.com/games/warh ... e_orcs.htm
gawd varmaan tarkoitti noita morhgozin maalaamia luurankoörkkejä ;). Mutta todellakin olisi mukava nähdä ne. Itse olen tässä maalailemassa omille savageilleni sinisiä warpaintteja, mutta ei oikein onnistu. Ne näytti paljon hienoimmilta ilman. Jotenkin pitäisi saada hienomman näköisiä :(
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Ahaa mun moka
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Pistän luupoikien kuvia nettiin kunhan saan digikameraa lainaan. Niistä suurin osa on tällä hetkellä odottamassa uudelleen maalausta muutoissa kärsittyjen kulumisten takia ja osa konversiotten takia. Wanhan edikan luupoikia saattaisi olla vielä suht hyvässä kunnossa... ...no, vähän kärsivällisyyttä, taidan pistää ne nettiin samalla kun pinkit slaaneshit...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”