"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tässä se tulee... Helffi lista

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

jotakin pervoa kait, USE elves-->käyttää haltioita(jos aattelee kierosti, tosta sais: käyttää hyväksi). mutta tämä on siis vain uhkarohkea ja täysin typerä yritys kurkistaa Maedhrosin mielen syvimpiin syövereihin ja hakea sieltä tarkoitusta sanoille ;)
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Oberon kirjoitti:jotakin pervoa kait, USE elves-->käyttää haltioita(jos aattelee kierosti, tosta sais: käyttää hyväksi). mutta tämä on siis vain uhkarohkea ja täysin typerä yritys kurkistaa Maedhrosin mielen syvimpiin syövereihin ja hakea sieltä tarkoitusta sanoille ;)
No, no... ;). Eipäs nyt rietostella, vaan pysytään ihan pelitaidoissa kuitenkin.
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

No, kiitos luottamuksesta. Voisin vain sanoa, että olen tässä jo oppinut noita haltiajoukkoja käyttämään, kun olen niillä ilmestymispäivästä asti pelaillut. Lisäksi minut varmasti tunnetaan 2000 pts. helf listastani, joka ei ole suinkaan hunoimmasta päästä. En ole viimeaikoina hehkutellut armijalistoillani, sillä olen halunnut säilyttää keksimäni pikkujipot omana tietonani, ettei kävisi niin että kaikki käyttäisivät samanlaisia, loppuunsa asti juustotettuja listoja. Vaikka ei silti, itse teen lähinnä fluffi-listoja. On myös kiva kun ei tarvitse pelata sellaista listaa vastaan, jota on foorumilla tuijotellut vuoden päivät, eikö? Että juu. Ja mistäs teet päätelmäsi minun pelitaidoistani? En ole paljon turnauksissa käynyt, ja useimmiten pelaan tuttujen kanssa omilla, tai heidän pelimestoillaan, en pääkaupungin pelimahdollisuuden tarjoavissa liikkeissä. Mutta kyllä, ymmärrän hyvin jos kommenttini sai aikaan huvittuneen mielialan, olihan se kirjoitettu pilke silmäkulmassa...
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”