Eldarit
http://www.eldaronline.com. Muuta en sano, oikeesti, codex on myös kätevä.
-
ExoN
Eldar:CC kodeksista löytyvät CCt on pakko ottaa sieltä, mutta kukaan ei ole kieltänyt keksimästä omaa (fluffia) ja väriteemaa sille.ExoN kirjoitti:Sitten toinen kysymys, ei varmaan kuulu tänne, muttei viiti tehdä turhaan uutta threadia
Onko pakko ottaa CraftWorldia Craftworld Eldar- Codexsista?
Ja saako normi eldareille ottaa omat värit?
Tähän itseasiassa kannustetaan.
Säännöt on sitten aivan eriasia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Oberon
normi eldarille saa ottaa omat värit tietty, jos et käytä craftworld eldar-codexia, käytät ihan normaaleja eldareita ilman mitään CW-special ruleja. eli voit pelata ilamn craftworld eldar codexia, mutta vain "vanilla eldarilla" 
edit: hidas&kenties väärässä...
edit: hidas&kenties väärässä...
Viimeksi muokannut Oberon, To 18.03.2004 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös se nyt kuitenkin ole niin, että Craftworldit ovat samassa asemassa SM chaptereiden kanssa, eli minkä tahansa värinen craftworld saa käyttää minkä tahansa craftworldin sääntöjä (tai vanilla-sääntöjä), paitsi jos käytetty väriteema on tietyn craftworldin oma, niin silloin saa käyttää vain kyseisen craftworldin (tai vanilla-) sääntöjä.Terminator kirjoitti:Saa tietysti, mutta minä ainakin suosittelen craftworldin ottamista. Mielestäni jotkut supplementit (kuten jotkut kaaoksen legioonat) ottavat enemmän kuin antavat, mutta eldareilla näin ei käy. Ota vaikka ulthwé, ja jos et heti ole menossa GW:n turnauksiin, maalaa ne vaikka vihreiksi jos huvittaa.
Eli Ulthwen väriset voivat käyttää joko Ulthwen tai Codex: Eldarin sääntöjä, mutta esimerkiksi täysin päästä vedetty chapteri sinipunavalkoraidallisena saa käyttää minkä tahansa craftworldin sääntöjä niin halutessaan.
Jep, mutta viittasinkin tällä GW:n turnauksiin joissakin muistaakseni kaikki täytyi olla maalattu juuri niin kuin GW käskee, BA punaisella jne.... Minusta ainakin turha juttu, mutta näin se menee... Tottakai kaikki saa maalata kuten haluaa, ja varsinkin jos tämä on aloitusarmeija, ei käyttäjä varmaankaan ole mihinkään turnauksiin menossakaan, ainakaan ihan heti.Eikös se nyt kuitenkin ole niin, että Craftworldit ovat samassa asemassa SM chaptereiden kanssa, eli minkä tahansa värinen craftworld saa käyttää minkä tahansa craftworldin sääntöjä (tai vanilla-sääntöjä), paitsi jos käytetty väriteema on tietyn craftworldin oma, niin silloin saa käyttää vain kyseisen craftworldin (tai vanilla-) sääntöjä.
Eli Ulthwen väriset voivat käyttää joko Ulthwen tai Codex: Eldarin sääntöjä, mutta esimerkiksi täysin päästä vedetty chapteri sinipunavalkoraidallisena saa käyttää minkä tahansa craftworldin sääntöjä niin halutessaan.
Näin itsekin luulin vielä jokin aika sitten, mutta säännöt ovat muuttuneet tuohon kertomaani suuntaan. Eli omakeksimä chapter saa käyttää minkä tahansa chapterin sääntöjä, samaten ymmärtääkseni myös Craftworldit.Terminator kirjoitti:Jep, mutta viittasinkin tällä GW:n turnauksiin joissakin muistaakseni kaikki täytyi olla maalattu juuri niin kuin GW käskee, BA punaisella jne.... Minusta ainakin turha juttu, mutta näin se menee... Tottakai kaikki saa maalata kuten haluaa, ja varsinkin jos tämä on aloitusarmeija, ei käyttäjä varmaankaan ole mihinkään turnauksiin menossakaan, ainakaan ihan heti.
Ongelmia aiheuttaa (ainakin joillekin) se, että mikä sitten on oma väriteema ja mikä ei. Esimerkiksi "Fleshtearerit Blood Angelien säännöillä"-topicissa väännetään aiheesta kättä oikein urakalla.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Osallistuihan eräs suomalainenkin pari vuotta sitten GT:hen "count as BA" -armeijalla ja voitti vielä kyseisen turnauksen. Eikä väriskaala ollut muistaakseni lähelläkään BA -väriskaalaa. Armeija oli esillä WD:ssäkin... En muista tyypin nimeä, mutta se taitaa kuulua Chaos Boyz Krew:iin...Terminator kirjoitti:Jep, mutta viittasinkin tällä GW:n turnauksiin joissakin muistaakseni kaikki täytyi olla maalattu juuri niin kuin GW käskee, BA punaisella jne.... Minusta ainakin turha juttu, mutta näin se menee... Tottakai kaikki saa maalata kuten haluaa, ja varsinkin jos tämä on aloitusarmeija, ei käyttäjä varmaankaan ole mihinkään turnauksiin menossakaan, ainakaan ihan heti.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....