CC. johon ammutaan ratling gunilla
CC. johon ammutaan ratling gunilla
Eli kuinka menetellään jos esim. vihollisen ryhmä on chargetettu kahdella omallani. Ennen CC phase Ratling gun ampuu sekaan ja tappaa.. sanotaan vaikka 15 möllistä 10. Kun 10 jamppaa otetaan pois eivät kaikki, jotka alunperin olivat base contactissa enää olekaan.
Siis, siirretäänkö figuja niin, että ne ovat jälleen parhaimmalla mahdollisella tavalla base contactissa, vai? kiitos
Siis, siirretäänkö figuja niin, että ne ovat jälleen parhaimmalla mahdollisella tavalla base contactissa, vai? kiitos
Kysymyksesi oli hieman sekava, mutta tarkoititko jotain tällaista?
Ja Ratlingin ampumisen jälkeen tilanne olisi tämä:
Tässä tapauksessa figuja ei saa siirtää, koska nyt ollaan jo shooting phasessa. tosin jos nyt voitat taistelun (hyvin todennäköistä), saat siirtää lisää figuja kontaktiin.
Koodi: Valitse kaikki
s=skaven
v=vihollinen
R=Ratling
sssss
vvvvvsssss
vvvvvsssss
vvvvvsssss
ssssss
ssssss
R ssssss
ssssss
Koodi: Valitse kaikki
s=skaven
v=vihollinen
x=kuollut vihu
R=Ratling
sssss
xxxxxsssss
xxxxxsssss
vvvvvsssss
ssssss
ssssss
R ssssss
ssssss
-
ChildGamez
Luultavasti tarkoitetaan, että ratogret eivät ole enää ollenkaan lähitaistelussa..... Omas vastaukseni olisi, että jos vain mahdollista poistakaa ne figut sielt toisen rankin puolelta, jolloin ne olis viel toises pääs closiksessa rottaogrejen kans.Runefang kirjoitti:Sama tilanne kuin äsken esittämäni, eli et saa siirtää Rat Ogrejasi taisteluun ennenkuin voitat taistelukierroksen.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
ChildGamez kirjoitti:Luultavasti tarkoitetaan, että ratogret eivät ole enää ollenkaan lähitaistelussa..... Omas vastaukseni olisi, että jos vain mahdollista poistakaa ne figut sielt toisen rankin puolelta, jolloin ne olis viel toises pääs closiksessa rottaogrejen kans.Runefang kirjoitti:Sama tilanne kuin äsken esittämäni, eli et saa siirtää Rat Ogrejasi taisteluun ennenkuin voitat taistelukierroksen.
Jos sieltä kuolee modeleita ja olet closiksessa ennen kuin ne kuolee.. niin yksinkertaisesti siirrät vain eteenpäin että pääset taas kontaktiin.
Näin online FAQ kertoi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"