"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko epäreilua pelata Armoured Companyn vanhalla listalla?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hukka

Onko epäreilua pelata Armoured Companyn vanhalla listalla?

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Joo elikkä haluaisin kysyä teiltä aina (tai ainakin melkein) niin viisailta sotulaisilta mielipidettä tähän kysymykseen:

Onko epäreilua pelata Armoured Companyn vanhalla listalla, kun uusikin on nyt ilmestynyt?

Antakaa mielipiteitänne...olen ollut tukkanuottasilla tämän asian kanssa jo pitkään..eli nyt mielipiteitä ja sääntöjä tästä (jos sellaisia on).

[modedit] Hyvä otsikko ei muodostu niin, että jätä oleellisen pois... -VC
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Ei se sinänsä epäreilua, muttei sääntöjen mukaista. Vanha armoured companyn listahan salli vaikka kolmen Leman Russin käytön yhtenä troop-choisena.
Mutta kukaanhan ei pakota sinua pelaamaan vanhaa armoured companya vastaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
IG Trooper

Viesti Kirjoittaja IG Trooper »

Vanha on huonompi kuin uusi. Koska siinä on lucky clancinghit juttu ja muita huonoja puolia.
No Retreat, No Surrender!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Uusihan perinteisesti korvaa vanhan. En siis pitäisi enää vanhaa AC-listaa (kuten en vanhaa IG-codexiakaan) laillisena. Kyllä minäkin mieluusti pelaisin 2. laitoksen Space wolf -codexilla (Wolf guardilla Ws6 Bs5, kaikki saavat Assault cannonin JA cyclonen, jne)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Sanotaan, että minun puolestani on ok jos haluat pelata vanhalla Armoured Companyllä, jos minä saan rullata muutaman vanhan Carnifexin sitä vastaan.
zqmfgb
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Älkää sekoittako 2nd edikan juttuja kolmoseen. Vanha AC tuli kolmannen editionin aikaan ja mielestäni sillä saa pelata, jos vastustajalla ei ole mitään sitä vastaan. Itse ainakin sallisin tämän.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

AnlaShok kirjoitti:Älkää sekoittako 2nd edikan juttuja kolmoseen. Vanha AC tuli kolmannen editionin aikaan ja mielestäni sillä saa pelata, jos vastustajalla ei ole mitään sitä vastaan. Itse ainakin sallisin tämän.
Laitonhan tuo lista nykyään turnauksissa on, mutta tuskin siinä mitään väärää kaveriporukan kesken pelatessa on. Sehän on suunnilleen sama, kuin jos kaveri pelaisi vanhalla IG tai kaaos codexilla.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Kuin myös minä....

OIsi se kyl varmaan järkytys mut miehekkäästi nenään niiltä ottaisin :) ei haittaisi vaikka tourneessakin tulisi vastaan kun sen oisi järjestäjät hyväksyneet.

Oisi vaan omaa köyhyyttä jos ei ole matsiin armeijaa tehnyt jolla voisi lahdata tinaa siinä missä lihaa.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Siis minä pelaan sillä katsos en halua ottaa uutta listaa, jonka fluffi on pilattu.=(
Ja sitäpaitsi on mukavaa, että on muitakin murheita kun devastatorit ja muut heavy squadit sekä tankit.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”