Mistä kannattais tehä Hobgoblineja tulevaan CD armeijaani (olen niin onnellinen nyt kun olen tehnyt kaupat 30warrusta tauruksest ym.)
Ajattelin et goblineja ostaisin ja jotenki niit muuntelisin mut miten?
Ehdotuksi? Kaikki käy hyvät ja huonot ideat. Entäs Sneaky gitz mistähän ne saisin? .. Ja wolf riderit..
Hobgoblinit
-
ChildGamez
Hobgoblinit
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
- TietoPredator
Mene GW:n online storeen, laita hakuikkunaan sana "hobgoblin" ja klikkaa searchia. Ota part codet ylös ja tilaa suoraan tuolta tai sitten jonkun kotimaan kaupan kautta.
Joku aika sitten kaipailin itse metallisia susipoitzuja niin tuolla tavalla hoitui parhaiten.
Tietenkin voit kokeilla myös tehdä hoboja tavallisista gobboista mutta figut ovat melko erinäköisiä... ehkäpä yhdistelemällä vaikkapa gobbojen ja DElffien osia voisi saada aikaan hieman itämaisempia ja pidempiä gobboja.
Joku aika sitten kaipailin itse metallisia susipoitzuja niin tuolla tavalla hoitui parhaiten.
Tietenkin voit kokeilla myös tehdä hoboja tavallisista gobboista mutta figut ovat melko erinäköisiä... ehkäpä yhdistelemällä vaikkapa gobbojen ja DElffien osia voisi saada aikaan hieman itämaisempia ja pidempiä gobboja.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas