"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hobgoblinit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ChildGamez

Hobgoblinit

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Mistä kannattais tehä Hobgoblineja tulevaan CD armeijaani (olen niin onnellinen nyt kun olen tehnyt kaupat 30warrusta tauruksest ym.)
Ajattelin et goblineja ostaisin ja jotenki niit muuntelisin mut miten?
Ehdotuksi? Kaikki käy hyvät ja huonot ideat. Entäs Sneaky gitz mistähän ne saisin? .. Ja wolf riderit..
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Mene GW:n online storeen, laita hakuikkunaan sana "hobgoblin" ja klikkaa searchia. Ota part codet ylös ja tilaa suoraan tuolta tai sitten jonkun kotimaan kaupan kautta.

Joku aika sitten kaipailin itse metallisia susipoitzuja niin tuolla tavalla hoitui parhaiten.

Tietenkin voit kokeilla myös tehdä hoboja tavallisista gobboista mutta figut ovat melko erinäköisiä... ehkäpä yhdistelemällä vaikkapa gobbojen ja DElffien osia voisi saada aikaan hieman itämaisempia ja pidempiä gobboja.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

En tiedä vielä CD:stä mitään *"juoksee" lataamaan GW:n sivuilta armylistin*, mutta osta vaikka tavallisia gobboja ja niistä conffaile. Ootas...
Work out, in case future happens.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”