"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dogs of war & Border patrol

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Mayhemia

Dogs of war & Border patrol

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Elikkä geeween sivuilla olevista DOW säännöistä käy ilmi että joka armeijassa pitää olla paymaster mutta se ei saa olla kenraali tehdäänkö border patrollissa niin kuin bretonnian tapauksessa että ukkoa ei yksinkertaisesti oteta. (Kuvittelisin niin)

Ja mistähän loytyy dowin virallisimmat säännöt?
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

En Border Patrolista tiedä, mutta eiköhän virallisimmat säännöt ole ne, jotka ovat GW:n sivuilla tai uusimman Annualin vastaavat.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Kuullostaa vähän epäloogiselta että olis paymaster patrollissa.. ne kummiski on armeijoiden ukkoja. Jos jollain merchant valtiolla on DoW joukot ja sieltä lähtee pieni porukka pienen heron kanssa valvomaan rajoja..?
Eye is green.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

GW:n sivuilla oleva lista on vanhentunut. Uusimmasta Kronikoista/Annualista löytyy tuorein. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Jos tuolle pakolliselle Paymasterille ei löydy Border Patrol- erikoissääntöä, niin itse menettelisin Bretonnia- menetelmällä: Bretonnialla BSB ei BP:ssä pakollinen (jos edes sallittu), DoW:illa Paymaster ei pakollinen.
Tuo olisi myös fluffillisesti hyvä käytäntö: Eivät palkkasoturitkaan jokaikiselle tiedusteluretkelleen ota raha-arkkua ja sen vartijaa mukaan.

GW:n Roolzboyzeja ei varmaan kannata asialla vaivata, he vain vastaavat: "i don't know, i just work here."

EDIT:
Minä pari riviä sitten kirjoitti:Eivät palkkasoturitkaan jokaikiselle tiedusteluretkelleen ota raha-arkkua ja sen vartijaa mukaan
Eraphion sen jo ehti sanoakin, liian hidas 8)
postman

Viesti Kirjoittaja postman »

Joo, minä yhdyn pamp-pu:n mielipiteeseen. Eli menettele niinkuin bretonnia.
"We shall strike down our foes with sharp steel and cold hearts." -Malekith, The Witch King of Naggaroth-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”