"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Diorama-aihe?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
SupraJohde

Diorama-aihe?

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Juuh pitäis tehä nytte päättötyö kuviksessa ja ajattelin että vois ehkä jonkun dioraman. Kerään empireä ja kaikki maholliset figut melkeinpä löytyy ja maastoakin oon tehny ettei niistä o pulaa. Tei tossa testiksi myös tollasen "tina"spwanin ihan huvikseen ja mietin että voisko sitä käyttää siinä dioramassa? Jos joltakulta löytyy jotain ehotuksia/ideoita dioramaan olisin kiitollisen.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Pistä Empiren pojat juoksentelemaan spawnin ympärillä, kun niiden kaveri on yhtäkkiä purskahtanu semmoseksi.
Niillehän (siis empiren poitsuille) saa aika helposti kauhistunenn näköisiä ilmeitä. Hmmm... Vaikka joku baari, missä ne on vaan rauhassa istuskellu ja yhtäkkiä kaveri on muuttunu spawniksi. Sekasortoa, melskettä, ja juoksentelevia baarineitoja... ;)
Work out, in case future happens.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

mein gott... Pistä hei kuva siitä spawnista tänne. Oletan nyt aivan säälimättömästi että omistat digikameran, ja jos et niin pummaat kaverilta. ;) Tattoo nähdä. Mutta juu, laita joku tzeentch wizzu kukkulalle ja sitten se muuttunut spawneri siihen empire äijien keskelle. Sitten tosi kauhistuneita ilmeitä, ja yksi äijä lävistettynä piikkiin. ;)
Ghen'Tos kirjoitti:(no offence, Rune)
Eiku joo, nymmä vihaan sua. Mee pois. ;)
Viimeksi muokannut Rune, Ma 08.03.2004 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Rune kirjoitti:mein gott... Pistä hei kuva siitä spawnista tänne. Oletan nyt aivan säälimättömästi että omistat digikameran, ja jos et niin pummaat kaverilta. ;) Tattoo nähdä. Mutta juu, laita joku tzeentch wizzu kukkulalle ja sitten se muuttunut spawneri siihen empire äijien keskelle. Sitten tosi kauhistuneita ilmeitä, ja yksi äijä lävistettynä piikkiin. ;)
Hmmm... mistäköhän sait idean... ;)
Mutta joo, pistä ihmeessä niitä kuvia, haluan nähdä, että kannattaako tuota kokeilla (no offence, Rune) ;)
Work out, in case future happens.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Kannattaa ite ideaoida se aihe ainakin mun mielestä, mä en osa tehdä mitään ilman että oon ite saanu siihen kipinän.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Täällähän oli TinaSpawnin tekemis ohje vähän aikaa sitten. Kattokaa sieltä siellä on jotain kuviakin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Niin, niin, minä kirjoitin tuon teko-ohje homman. Tahdon vain nähdä millaisia muut ovat saaneet niistä spawneistaan. :P
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
SupraJohde

tossa. ne on kyllä vähän epäselviä mutta kuitenkin. toivottavasti saatte selvää :D ja ajattelin että se spwani olis sellanen "etana"mainen kun sen phja on tollane limanen niinku etanalla. Siis sillä on edessä sivuilla 2 sellasta "nyrkkiä" palloa välissä pikku pää. takana röhnää. jattelin että lisäisin jotain ulokkeita/kynsiä?
http://www.sunpoint.net/~jaakkojaakko/edesta.jpg
http://www.sunpoint.net/~jaakkojaakko/vasen.jpg
http://www.sunpoint.net/~jaakkojaakko/ylhaalta.jpg
http://www.sunpoint.net/~jaakkojaakko/alta.jpg
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

vähän epäselviä
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
SupraJohde

Niin mistäköhän vosin tehä/saada/ottaa noita ulokkeita/lonkeroita/piikkejä? Ja minkälaisia juttuja siihen vois sitte laittaa? Green stuffia mulla ei ole, joten voisko jostain muusta aineesta tehä?
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Tyhjät kehikot (framet) ynnä hammastikut voisivat tulla tarpeeseen. ?
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
SupraJohde

Ajattelin laittaa sen spawnin ja sen ympärille nurglingeja, ja silleen että se spawni "sylkis" niitä nurglingejä ulos. ja sitten warwagon joka charchaiz sitä kohti.
SupraJohde

Kuinkakohan koreka tuon diorama-alustan kannattaisi olla?
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kannattaa ottaa huomioon että teet ton dioraaman taviksille..... Eli tuollaiset nurglinin sylkemiset ja chargailut kannattaa jättää suosiolla pois.

Valitse ennemmin sellainen aihe, jonka kaikki voivat ymmärtää ilman syvällisempää perehtymistä figupelien maailmaan tai ilman että sun tarvitsee pitää kymmenen minuutin monologi sujuvalla finglishillä selittäessäsi tapahtuman taustoja.
SupraJohde

No ajatelin kyllä laitaa siihen sellasen selostuksen tyyliin "Hyökkäysvainu rynnäköimässä hirviötä päin"
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Laita vaan se otus sylkemään nurglingeja ja vaunu rynnäköimään.
Eiköhän tavallinenkin taukki tajua että siinä on jonkin sortin ömmömömmö joka oksentaa räkäpalloja maailmaan ja on kohta jäämässä vaunun alle.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”