Niin siis itse asiaan, kun tossa archaonissa on se tinanen alusta joka liimataan siihen muoviseen mutta sen tinasen alustan pohjassa on semmoset jutut ettei sitä voi liimata siihen...
toivottavasti tajusitte
1. Hepun nimi on Archaon.chaosknight kirjoitti:Lähetän tän kysymyksen tänne koska tuola kysymys palstalla lukee et en voi kirjottaa sinne viestejä..
Niin siis itse asiaan, kun tossa archaonissa on se tinanen alusta joka liimataan siihen muoviseen mutta sen tinasen alustan pohjassa on semmoset jutut ettei sitä voi liimata siihen...
toivottavasti tajusitte!
Niinhän se toimii, mikäli asia näin on. Itse en kyseistä figua omista, mutta asiaan en ole aiemmin törmännyt, lukuunottamatta Giantteja. Tarkoitukseen (poraamiseen) käyvät myös normaalit sakset.M. Salava kirjoitti:Jos tarkoitat niitä tappeja siellä pohjassa, niin tarkoitus on, että puhkaset alustaan sopivaan paikkaan niille reiät. Sopivat reikien paikat ovat sen keskimmäisen paikan molemmin puolin. Eli siis paikkojen ollessa O niin puhkaset X:llä oleviin paikkoihin reiät:
OOOOO
OOOOO
OXOXO
OOOOO
OOOOO
Reiän puhkasu onnistuu vaikka ensin miniporalla pienen reiän tekemisellä ja sitten kaivertamalla loppuun askarteluveitsellä, kunnes tapit sopivat.