Warhammer armies: Far North
-
ChildGamez
[OT] Kaikki aina unohtaa minut (Mr. No1). Kommenttia pls noista peikoista sivun 70 lopussa ja muista jutuista. Tyhmän aikasin tämän kyllä kirjotan ei kukaan tietenkään kerenny kommentteja laittaa jahka lukeenkaa. Huomasin jo et Ancient Trolls ei tunnukkaan niin hyvältä kun kirjottaes... noh huoh... [/OT]
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
-
Ar-Senator
Tuo on lähinnä Peikkoja koskevaa fluffia, ja sittenkin ne auttavat FN:n porukoita osittain myös Shamaanien pyynnöstä.The Senator kirjoitti:Ja eläinten fluffinahan on, että ne auttavat ihmisiä ihan omasta tahdostaan eli kouluttajat pois.
Ja ei ole mikään mahdottomuus, että ihmiset olisivat nyysineet karhunpennun emoltaan, ja kasvattaneet sen kesyksi.
Olisiko tällainen hyvä:CraCkHaCk kirjoitti:ja siitä karhusta, liikkuvatkos handlerit sitten samaa vauhtia kuin karhu?
Kun handlerit ovat elossa, karhu liikkuu niiden mukana. Jos handlerit kuolevat, heitetään leadershiptesti kahdella nopalla. Jos onnistuu, pelaaja voi kontrolloida karhua normaalisti sen omalla Movementilla. Jos epäonnistuu, heitetään D6 ja katsotaan tulos Monster Reaction Chartista.
-
Ykskivi
-
Ar-Senator
Ainakin delffien hydran handlerit liikkuvat samaa vauhtia kuin itse hydra, että voisi mennä ihan sillä tavalla. Tai sitten karhu liikkuu handlerien vauhtia, ja ainakin ottaa monster reactionin kun hoitsut kuolevat. Ja vaihtakaa ihmeessä se strength, ei se urskinia voita!
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Näinhän se on. Olen tuon Hydra-esimerkin kannalla, onhan se sentään virallinen ja testattu kokonaisuus.The Senator kirjoitti:Ainakin delffien hydran handlerit liikkuvat samaa vauhtia kuin itse hydra, että voisi mennä ihan sillä tavalla. Tai sitten karhu liikkuu handlerien vauhtia, ja ainakin ottaa monster reactionin kun hoitsut kuolevat. Ja vaihtakaa ihmeessä se strength, ei se urskinia voita!
Mun mielest noi peasantit pitäs korvata aika jollain hepul joka on samanlainen kun kaaoksen marauderi. Ohan kylmäs pohjolas kovempaa lössii ku jossai empiren nyhverö kaupungeis!
Lisäks ois ainaki ULTRA mageeta jos mahtavat finnssit vois kutsua apuun jotai demonisia voimia, esim. jäädemonei tai jos ne ois liian Kislev, ois hauska nähä jotai tuulen voimia. Tois vaihteluu listaan.
Ja sitten vielä semmone homma et ainaki mun mielest ja siitä mitä mä oon tota listaa selaillu, noi hatered -klaanin miehet on paljo parempii ku, kalliokiipijät tai metsäläiset.
Lisäks ois ainaki ULTRA mageeta jos mahtavat finnssit vois kutsua apuun jotai demonisia voimia, esim. jäädemonei tai jos ne ois liian Kislev, ois hauska nähä jotai tuulen voimia. Tois vaihteluu listaan.
Ja sitten vielä semmone homma et ainaki mun mielest ja siitä mitä mä oon tota listaa selaillu, noi hatered -klaanin miehet on paljo parempii ku, kalliokiipijät tai metsäläiset.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
eks vois pistää vaikka joku spessu Väinämöiseks, sillä olis valmiina toi kantele ja sit joku ihme miekka ja sit se ois lvl3/4 wissu
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
No voi herranen aika, kun nyt saataisiin varsinainen listakin suht tasapainoiseksi. Tiedän, kyllä jokaiselta FB:n armeijalta löytyy Spessu tai pari (jopa kolme), mutta mitä niillä loppujen lopuksi tehdään? Hupipeleihin ehkä, muttei muuten.Amarziel kirjoitti:MUTTA listaan voisi tulla spessuksi joku ukkeli jonka nimi on väännetty joistakin noista edellämainituista..
Spessuja ei tueta. Piste.