mog&boromir (WIP)sauron...berserkker...
mog&boromir (WIP)sauron...berserkker...
ovat todella pieniä valitan
http://www.pbase.com/fullface
lisätty sauron klikkaamalla mogia niin se on siinä....
berserkker lisätty johonkin...
http://www.pbase.com/fullface
lisätty sauron klikkaamalla mogia niin se on siinä....
berserkker lisätty johonkin...
Viimeksi muokannut gawd, Ma 22.03.2004 07:02. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: mog&boromir (WIP)
Siinä olet täysin oikeassa. Nappeja on vaikea arvostella ilman kunnollisia kuvia. Mutta näin päällisinpuolin, en nähnyt muuta valittamista kuin Boromirin kilven. Se vain näytti turhan "hutaistulta".gawd kirjoitti:ovat todella pieniä valitan
Boromir
-Tukasta puuttuupi korostukset
-Silmät kannattaisi maalata
-Metalliosat näyttäväy hyviltä
-Vyö näyttää ainakin kuvassa hienolta. En osaa sanoa, miten se on maalattu
-Torvi on aika tööt. Elikkä siinä tuntuu olevan maalit miten sattuu
-Kilpi oli siisti ja miellyttävän näköinen, olihan siinä vähän ruskeaa mennyt vaskivanteille, mutt siitä 5.
-Kaavussa ei taida olla korostuksia
-Base on hieno
Solttu
-Pelipöytälaatua. Aika lailla metallia ja mustaa. Ei pahemmin mitään hyvää tai huonoa sanottavaa.
Kuviss oli jotain ihmeellisiä vihreitä viivoja, ikäänkuin staattista ruohoa, tai vanhoissa elokuvissa näkyviä virheitä. Mistä johtuupi?
-Tukasta puuttuupi korostukset
-Silmät kannattaisi maalata
-Metalliosat näyttäväy hyviltä
-Vyö näyttää ainakin kuvassa hienolta. En osaa sanoa, miten se on maalattu
-Torvi on aika tööt. Elikkä siinä tuntuu olevan maalit miten sattuu
-Kilpi oli siisti ja miellyttävän näköinen, olihan siinä vähän ruskeaa mennyt vaskivanteille, mutt siitä 5.
-Kaavussa ei taida olla korostuksia
-Base on hieno
Solttu
-Pelipöytälaatua. Aika lailla metallia ja mustaa. Ei pahemmin mitään hyvää tai huonoa sanottavaa.
Kuviss oli jotain ihmeellisiä vihreitä viivoja, ikäänkuin staattista ruohoa, tai vanhoissa elokuvissa näkyviä virheitä. Mistä johtuupi?
-
Kellokoneisto
Sauron oli ihan hyvän näköinen,mutta voisit noista kuvista nuo ylimääräiset repiä irti , 56k pojat repii perseensä, kuten minä... Sitten figusta, beississä ruoho näytti olevan vähän miten sattui... Ja, itse Sauron näytti ihan kelvolliselta, ei ollut paksuja maaleja, mutta taisi olla jotain kuiva harjauksen poikaa... Sanon vaan, että älkää kuivaharjatko figujanne, varsinkaan mitään 35€ arvoista... Ja, älkää käyttäkö inkkejä esim. naaman muotojen aikaan saamiseksi... Vaan, vaikka maalatte ensin pohjalle, mustan päälle tumminta väriä mitä käytät, sen jälkeen aina vaan kirkkaammalla värillä ja pienempää aluettta...
Ja, jos ei kiinnosta yrittää silmien maalausta tai tiedät/tuntuu siltä ettet onnistu, niin jätä silmän alue mustaksi, tai ainakin osa alueesta mustaksi... On kauhean näköistä, kun silmät ovat ihon väriset... Ehkä olen liian kriittinen, mutta...
Ja, jos ei kiinnosta yrittää silmien maalausta tai tiedät/tuntuu siltä ettet onnistu, niin jätä silmän alue mustaksi, tai ainakin osa alueesta mustaksi... On kauhean näköistä, kun silmät ovat ihon väriset... Ehkä olen liian kriittinen, mutta...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Ehkä hieman, mutta eivät kai ihmiset tänne figujaan pistä vain kehuttaviksi.Kellokoneisto kirjoitti:Ehkä olen liian kriittinen, mutta...
Mutta mutta, onko kuvat otettu suoraan skannerista? Onnistuu nimittäin yllättävän hyvin silläkin tavalla, vaikka vähän kaukaa näyttää tulevankin. Mutta figut näyttivät oikein näteiltä, Sauron oli ainakin hyvinkin mukavan näköinen. Harjaus ei ole välttämättä huonokaan asia, tuossa se ainakin nätti kaukaa ihan hyvältä. Itse en tosin harjaa enää paljoakaan, eniten chainia, mutta kyllä se harjaus on kuitenkin aika näyttävä jos ei mitään täydellistä jälkeä ole etsimässäkään.