Transport land raider
Transport land raider
Vaikka space marine codexissa ei sanota, niin voinko ottaa vaikka terminatoreille transportiksi land raiderin ilman, että se veisi heavy support slottia?
- Henri Ketonen
- The Captain
- Valvoja
Re: Transport land raider
Jos Codexissa ei tällaista optiota anneta, siitä voi jo päätellä jotain. Eikös vaan?Amarziel kirjoitti:Vaikka space marine codexissa ei sanota, niin voinko ottaa vaikka terminatoreille transportiksi land raiderin ilman, että se veisi heavy support slottia?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tai sitten ei.Henri kirjoitti:Taitaa tulla Ogryn Kingdoms ensin. Et sori pojat.
Aika heikkoa verrata wood elffejä ja space marineitaMaedhros kirjoitti:Ja senkin jälkeen jotain. Aivan kuten Wood Elffeillä FB:ssä. "Kyllä, vuonna 2003 lopussa ilmestyvät. Ei sittenkään, vaan vuonna 2004 alussa, varmaa tietoa." No nythän ne tulevat (jos tulevat) vuonna 2005
SM kodeksin julkaisua voi tällä hetkellä siirtää tasan yksi asia, jos uusi edikka julkaistaankin myöhemmin. 40kn lippulaiva ei ihan hevillä joudu to-do-listan häntäpäähän
4ed yhteydessähän tuo opus taitaa tulla.. ja sitten mikä vielä parempaa, nidkodeksi jouluna
Mut ei nyt ihan hirveesti OT mennä..
Eli ei tietenkään saa, jos niille saisi niin varmaankin olisi sanottu että pojat saa lanttulaatikon. Oishan se kiva päättää vaikka esim että GKt sais rhinon, kun itse haluaa, vaikka kodeksissa ei sanota että saavat.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Luulen että kyllä korvaa. Mutta huhujen mukaan, codexissa on "suunnittele oma chapterisi-säännöt" tyyliin IG:n doctoriinit.chrome kirjoitti:Tästä tulevasta SM codeksita kysyisin, korvaako se kaikki aikaisemmat chapter codeksitkin? vai pelkän vanilla listan
EDIT: Blood Angels, Dark Angels ja Space Wolfit saavat kyllä ihan omat codexinsa.