Kaikki Games Workshop liikkeeseen liittyvät kysymykset tänne
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... c&start=15Valtsu kirjoitti:Eli eikö GW ole sunnuntaisin auki? Kun missään ei lukenut ettei olisi eikä missään lukenut että olisi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- TietoPredator
Milläs kaikilla välineillä maksaminen liikkeessä onnistuu, joko on höyläyskone tiskillä? Käteistäkin voin toki nostaa tomaatilta ennen liikkeeseen tuloa, mutta olisi ihan kiva sitten tietää se etukäteen...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Tietääkö kukaan GW:n liikkeen aukioloista pääsiäisenä? Luulisin ainakin perjantaina ja maanantaina olevan kiinni kun on yleinen vapaapäivä, mutta kuinka on lauantaina?
(...pistin tämän viestin nyt kukaan muodossa, kun ei ole noita GW staffilaisia täällä pariin kuukauteen näkyny, eli kuka vaan tietää niin pyytäisin vastausta)
(...pistin tämän viestin nyt kukaan muodossa, kun ei ole noita GW staffilaisia täällä pariin kuukauteen näkyny, eli kuka vaan tietää niin pyytäisin vastausta)
Järjenkäyttö sallittu!
-
Betrayer-Of-Light
en koko ketjua millään jaksa lukea (22.8k tai jotain sinneppäinb modeemi) niin jos tätä ulkomaihin olevaa yhteyttä on kysytty, niin pyydän anteeksi jo valmiiksi.
Eli onko helsingin GW:llä yhteyksiä muiden maiden GW liikkeisiin?
Mietin vain, että olisiko jotain pientä valaistusta saksasta tai tarkemmin düsseldorffista löytyvästä GW liikkeestä DoW unitteja kysyessäni myyjä alkoi selittäää jotain viikingeistä, joita ei tueta saksassa... Any idea?
-betrayer
Eli onko helsingin GW:llä yhteyksiä muiden maiden GW liikkeisiin?
Mietin vain, että olisiko jotain pientä valaistusta saksasta tai tarkemmin düsseldorffista löytyvästä GW liikkeestä DoW unitteja kysyessäni myyjä alkoi selittäää jotain viikingeistä, joita ei tueta saksassa... Any idea?
-betrayer
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Go Down With The King!
Juuri näin, tästä Krister mainitsikin joskus... Lisäksi saat napata tilaajalahjan suoraan hyllystä kun tilaat lehtesi.VD kirjoitti:Tulisi tämmönen kymysys: Miten onnistuuko toi WD:n tilaaminen Hesan GW:stä, kun WD:ssä lukee että voi tehdä tilauksen lähimmältä GW storelta. Miten käytännössä? Rahat ja yhteystiedot tiskiin ja lehti tulee vai?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Hmm hyvä tietää, no ensi hesa reissulla pääsenkin sitten tilaamaan. Eli kaikki se 60/120 egeä tiskiin ja se on siinä?Deetwo kirjoitti:Juuri näin, tästä Krister mainitsikin joskus... Lisäksi saat napata tilaajalahjan suoraan hyllystä kun tilaat lehtesi.VD kirjoitti:Tulisi tämmönen kymysys: Miten onnistuuko toi WD:n tilaaminen Hesan GW:stä, kun WD:ssä lukee että voi tehdä tilauksen lähimmältä GW storelta. Miten käytännössä? Rahat ja yhteystiedot tiskiin ja lehti tulee vai?
WD:n tilauksessa ei nykyään taida saada Gift Voucheria. Joku hiljattain tilannut korjatkoon jos olen väärässä.Deetwo kirjoitti:Juuri näin, tästä Krister mainitsikin joskus... Lisäksi saat napata tilaajalahjan suoraan hyllystä kun tilaat lehtesi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Pöh! Minäkin kävin tilaamassa sen pari lehteä sitten enkä saanut mitään lahjaa. Mutta eikös tilaus ole nykyään vähän halvempi kuin silloin kun sai sen Gift Voucherin?Scott kirjoitti:Itse ainakin kävin kaksi lehteä sitten tilaamassa tuolta putiikista White Dwarfin ja kyllä silloin vielä ainakin sain ottaa hyllystä kamaa 37,50 eurolla kun tilasin lehden kahdeksi vuodeksi. En kyllä sitten tiedä, jos ovat uudistaneet ja tämän käytännön poistaneet?
Kysyivätkö, otatko sen heti vai vasta postissa? Jos sanoit, että postissa niin silloin on ongelmia, jos et muuten vain saanut sitä, olen iloinen että tilasin lehteni ajoissaVauhkottaja kirjoitti:Pöh! Minäkin kävin tilaamassa sen pari lehteä sitten enkä saanut mitään lahjaa. Mutta eikös tilaus ole nykyään vähän halvempi kuin silloin kun sai sen Gift Voucherin?Scott kirjoitti:Itse ainakin kävin kaksi lehteä sitten tilaamassa tuolta putiikista White Dwarfin ja kyllä silloin vielä ainakin sain ottaa hyllystä kamaa 37,50 eurolla kun tilasin lehden kahdeksi vuodeksi. En kyllä sitten tiedä, jos ovat uudistaneet ja tämän käytännön poistaneet?
- Cacodemoni
Nykyään tilaus maksaa 36£ eli 54€ vuodeksi ja 60£ eli 90€ kahdeksi vuodeksi (Online Store ja Hesan GW-Store hinnat).
Vanha hinta oli muistaakseni 80£ ja sisälsi 25£ gift voucherin, eli 2 vuoden tilauksen loppuhinta gift voucherin käytön jälkeen olisi nykyään 5£ eli 7,5€ kalliimpi ja itse mieluummin otan lehteni ilman kohtuullisen hankalasti käytettävissä olevaa lahjakorttia.
Vanha hinta oli muistaakseni 80£ ja sisälsi 25£ gift voucherin, eli 2 vuoden tilauksen loppuhinta gift voucherin käytön jälkeen olisi nykyään 5£ eli 7,5€ kalliimpi ja itse mieluummin otan lehteni ilman kohtuullisen hankalasti käytettävissä olevaa lahjakorttia.
-
Badruk ´eadsplitta
Kristerille semmonen kysymys, että miten voin toimia kun tänään kävin ostamassa teiltä Goblin rock lobberin ja aloin kotona koota sitä ja huomasin että tässähän on oudon saman näköiset osat, mutta tajusin että paketissa oli kaksi pohjaa ja se pystyyn tuleva tuki juttu puuttuu.Eli miten menettelen koska on aika heikkoa lähteä sinne takaisin kun juuri olin siellä? Lähetänkö kuvan ja väärän osan vai mitä? Kuitti on tallessa jos sitä tarvitaan?
Vai kuuluuko osien olla saman näköiset?
Vai kuuluuko osien olla saman näköiset?
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.