"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fb: Vihreän Ritarin metsästys, osa I

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Tapsa

Fb: Vihreän Ritarin metsästys, osa I

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

No niin, elikkä tässä tulee nyt ihka ensimmäinen Sotavasara-tarinani. Toivottavasti tykkäätte suomennoksista (ja tajuatte ne)...

VIHREÄN RITARIN METSÄSTYS
Osa I

Lordi Montglaive, Ceryonin Puolustaja, istui suuren sotaratsunsa selässä tähyillen metsiin. Hänen molemmilla olkapäillään istui metsästyshaukka, jotka koristivat myös hänen vaakunaansa jossa sininen ja valkoinen siipi sijaitsivat kilven molemmin puolin. Montglaive odotti jotakuta.
Hän oli syvällä Chalônsin metsässä Bordeleauxin maaperällä. Jos joku harhaileva Etsivä Ritari olisi nähnyt hänet hän olisi ollut vapaa hyökkäämään Montglaiven kimppuun koska tämä oli luvatta toisen maalla.
Montglaive ei pelännyt. Hänen miekkansa oli valmiina.

Mutta kukaan ei nähnyt häntä, ja hän saattoi rauhassa tavata uuden liittolaisensa. Hän näki kalmanvihreän usvan nousevan puiden välistä ja tiivistyvän sumuksi jonka läpi ei nähnyt. Sumusta ruumistui Vihreä Ritari kaikessa komeudessaan ja ratsasti Montglaiven eteen.
Olet tullut, Ritari vastasi kumealla, haudantakaisella äänellään.
"Olen", myönsi Montglaive. "Tietenkin. Neidon kutsua ei voi kunniallinen ritari vastustaa. Mutta miksi olen kutsuttu?"
Sinut on valittu auttamaan minua, sanoi Vihreä Ritari. On vihdoin tullut aika puhdistaa Bretonnia. Tänä yönä me aloitamme sen ratsastamalla yhdessä syvälle Chalônsiin ja tuhoamalla Petomiesten majapaikan metsässä.
"Näytä tietä", sanoi Montglaive.

To be continued. Sori kun on lyhyt, pitää lopettaa.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Tee jollain Microsoft Wordilla jottei tartte lopettaa kesken, ja sitten kopioit sen 'lisää uusi aihe' tekstiin. Sitten asiaan.Melkein tekee mieli ottaa omat tarinat pois täältä (aika vaikeeta ;) ), mutta teen itse komediaa ja siihen on vaikea verrata novelleita :D
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Joo, näytti aikasta lupaavalta, mutta oli melkoisen lyhyt. Itse kirjoitan wordilla ja postaan tänne pitempiä pätkiä. Ainoa ongelma on, että word muuttaa '-merkit ?-merkeiksi (AAARG!!!), mutta helpostihan sen korjaa. Saas nähdä miten tämä tästä jatkuu... Jään odottamaan.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Joo, vähän hassulta tuntui vielä tässä vaiheessa juonikuvio ja lyhyys, mutta kieliasu ja kuvailu olivat hyvin hanskassa. Hyvältä näyttää näin aluksi, jatka vain. Kyllä luetaan. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Alku lupasi hyvää. Pointsit sulle.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kuvailu on hyvää ja muuteski tykkäsin. Oli vain kiusallisen lyhyt ja itse en pidä siitä, special charrut ovat keskeisessä roolissa tarinassa.
raastin raastaa ja ryystää
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

mulla se ei koskaan muuta '-merkkejä ?- merkeiks
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Joo, kiitti neuvoista. Hyvä idea tehdä koko homma etukäteen Wordillä. Rupeankin heti hommiin.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

joo mut tapsa hei on sulta parempaaki tullu (ei vaan tänne asti)
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”