En nyt ole aivan varma mutta muistaakseni esim. I.G sai charruille sai max. 2 yhden käden asetta + 1 kahden käden aseen... En sitten tiedä onko jossain muualla sääntö joka kieltää esim. pistoolin pitämisen vyöllä tjsp.Abu kirjoitti:Hmh. Charrulla saa yleensä olla joko 1 kahden- ja 1 yhden käden ase tai 2 yhden käden asetta. Eli tuommoista äijää ei ole olemassakaan.Gaon kirjoitti:Tulipa muuten mieleen, että jos äijällä on esim. storm bolter, bolt pistol ja ccw. Niin saako se sen attack boonuksen vai ei? Vai pitääkö joka vuoro erikseen sanoa kumpaa asetta se käyttää?
Heavy ase HQ:lla
Oma IG codexini ainakin kieltää moisen. S.34 ylälaita. Ja kyllä tuo on ollut käytäntö kaikissa muissakin armeijoissa, minkä codexeja olen lukenut.Gaon kirjoitti:En nyt ole aivan varma mutta muistaakseni esim. I.G sai charruille sai max. 2 yhden käden asetta + 1 kahden käden aseen... En sitten tiedä onko jossain muualla sääntö joka kieltää esim. pistoolin pitämisen vyöllä tjsp.
Ainakin kaaos saa kyllä shootting attackeja muutenkin, mutta niitä ei sitten lasketa aseeksi tuota rajoitusta vastaan.
Tähän pätee sama kuin psycannoniin, tämä ei ole heavy weapon vaikka se voikin ampua niin sanotusti heavynä, se on helpompi ja paljon selvempi merkitä niin kuin ruveta selittämään siitä että "if the model has not moved, blaablaablaa".Peace kirjoitti:Kaaos Slaanesh charru sonic blasterilla...heavy 3/assault 2
Muita en sitten keksikään.
Mielenkiintoista... Minkäsmoiset statsit tällä muuten on? AB ei suostunut minulle kertomaan, enkä kodeksia ole omistamassapikkumies kirjoitti:Vaikka viesiketjuun onkin jo kattavasti vastattu, voisin vielä sivistää herraa moderaattoria kustom mega blastallani.Samsson kirjoitti:Kuten arvasin. Mikään Character ei saa Heavy asetta...Se taitakin olla poikkeus joka vahvistaa säännön.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Siinä, että sitä ei osteta aselistasta. Se on wargearin pala, joka toimii aseen tavoin.Ari kirjoitti:SoSis kanssa ei ole mitään ongelmaaCodex: Dark Angels kirjoitti:In game terms it is treated as a power weapon that also allows the wielder to strike as if they had Strenght 6 in close combat
Eli SoS on power weapon ja power weapon on ase. Missä ongelma?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tai ollessaan wargear weapon, ase joka on wargearia, jälkimmäisen rajoituksilla tietysti. Riippuu kait vähän mistä suunnasta katsotaanThe Captain kirjoitti:Siinä, että sitä ei osteta aselistasta. Se on wargearin pala, joka toimii aseen tavoin.Ari kirjoitti:SoSis kanssa ei ole mitään ongelmaaCodex: Dark Angels kirjoitti:In game terms it is treated as a power weapon that also allows the wielder to strike as if they had Strenght 6 in close combat
Eli SoS on power weapon ja power weapon on ase. Missä ongelma?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt