"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä necron mob?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
karhu

Mikä necron mob?

Viesti Kirjoittaja karhu »

Elikkä, näin jossakin tuollaisen sanaparin ja jäin ihmettelemään että mitä sillä oikein tarkoitetaan. Eli: mikä on necron mob?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Voi olla Necromunda Mob, eli Gang, eli joukkue/tiimi/ryhmä/roskasakki, ihan miten tykkäät.
40kn necroneiden kanssa siis ei välttämättä mitään tekemistä... Tai sitten tarkoitetaan vain "monster"ia tai yksikköä necroneita. tms. Roolipeli ja lähinnä mudympäristössä tämä Mob termi on enemmänkin käytössä, mutta WH pelien maailmassa tätä ei kyllä ensimmäisenä yhdistäisi Necroneihin :D
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Siis.. mobhan tarkoittaa sanana joukkoa (ihmisiä tai ihmisen kaltaisiksi luettavia ;))

Necron mob on taas, miten nyt kukin sitä käyttää, iso läjä necroneita kerätty Lordin ympärille millä on resurrection orb ja Veil of Darkness. ROrb auttaa WBB:n kanssa (muistaakseni) ja Veilillä voi heittää assaultoidun yksikön deep strikellä muualle kentälle, jolloin muut ympärillä olevat necronit ampuvat assaultoijat tuhannen päreiksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”