daemon hunttereiden chimera
-
The Educated Fool
daemon hunttereiden chimera
tuli mieleen kun nuo daemon hutterit saa tuo kimeran ja säännäissä lukee että "may carry twelve" nii se kantaa 12:ta mutta miten käy terminaattoreiden.
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
- Druzhina Captain
- Valvoja
Sellainen huomautus, ettei ole sellaista kuin DH Chimera, vaan se on Inquisitorial Chimera, eivätkä GK:t saa sitä käyttää (eikä power armoureissa eikä termis armoureissa), sillä sitä voi ostaa vain joko Inquisitor saattueen tai Inquisitorial Stormtroopers yksikön transportiksi. Säännön mukaan kukaan muu ei saa käyttää transportia eli GK:t eivät saa käyttää Chimeraa. GK:t saavat transportiksi vain Land Raider tai Land Raider Crusader heavy supportista ja silloin näitä transportteja saavat käyttää mitkä tahansa DH yksiköt.
- Druzhina Captain
- Valvoja
On pakko täsmentää. GK:t eivät saa kuljetusvaunua siinä mielessä, ettei niillä ole unit upgradena transportia olleenkaan, mutta... GK:t saavat käyttää heavy supportin Land Raideria tai Land Raider Crusaderia kuljetusvaununa (ei siis transport vaan heavy support).Amarziel kirjoitti:Siinä sanottiin, että geekoot ei saa mitään kuljetusvaunuja.
-
Brightstar
Yllättäen IST rhinossa on IST crew, ei mitään outoa tässä.chrome kirjoitti:OOttekos huomanneet että stormareiden rhinon crew on stromareita, mutta chimeran on kaartilaisia huonommalla BS:llä... typo vai ihan arkoituksen mukaista?
Chimera taas ei ole IST chimera vaan IG chimera ilmeisesti.
Veikkaisin että tarkoituksella on näin, en sitten kyllä osaa sanoa että miksi
EDIT: hetken aikaa mietittyäni keksin että johtunee siitä että molemmat ovat STANDARDI laitteita. Eli normaali rhino bs4 ja normaali chimera bs3. eikös se näin ole?
Viimeksi muokannut Deetwo, Pe 26.03.2004 13:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
kaippa nekin Stormit jotka chimeralla ajelee on IG:n stormeja kun ne ei muuten voisi noilla IG vehkeillä pärryytellä 
Luulen että syy on siinä että kukaan ei narisisi siitä miksi stromien chimera maksaa samanverran vaikka on BS4. Tai jos oisi toisin niin valittaisi chimeran korkeampaa hintaa..... tai sitten se on vaan laiskuutta ja puhdasta copypastea ilman oikolukua ja teemaan sopivuuden miettimistä.
Luulen että syy on siinä että kukaan ei narisisi siitä miksi stromien chimera maksaa samanverran vaikka on BS4. Tai jos oisi toisin niin valittaisi chimeran korkeampaa hintaa..... tai sitten se on vaan laiskuutta ja puhdasta copypastea ilman oikolukua ja teemaan sopivuuden miettimistä.
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
mutta vain jos siellä on tilaa sille isolle termispanssarille...
Jos kaverit on luoneet hienon teema-armeijan joka poikkeaa totutusta ( Mariineita jotka teleporttaavat eivätkä ajele ympäriinsä ) niin heti alkaa itkeminen että "Miksi ei"?????
Eli ennemminkin ne oli ne kyselijät jotka itkeskeli...
miksi tuommoista pitä sanoa itkemiseksi? Siinähän joku ääliö kysyi heiltä, toden näköisesti kymmenennen kerran, et saako ne Rhinoa.Amarziel kirjoitti:Jep, jossain geewee itki (tais olla Daemonhunters Q&A) että ne ei halua GK:ista mitään rhino rush armeijoita, ja että niillä pitäisi käyttää sitä deep strikeä. Siinä sanottiin, että geekoot ei saa mitään kuljetusvaunuja.
Jos kaverit on luoneet hienon teema-armeijan joka poikkeaa totutusta ( Mariineita jotka teleporttaavat eivätkä ajele ympäriinsä ) niin heti alkaa itkeminen että "Miksi ei"?????
Eli ennemminkin ne oli ne kyselijät jotka itkeskeli...