Joopaa joo. Nyt on tullut aika kova haaste eteen kamppanjassa, eli minun 1000 pts Helf palkkasotilasarmeijani joutuu ottamaan yhteen 2150 pts Örkki porukan kanssa

. En tosiaankaan pidä noista luvuista. Joten hieman apua olisi tarpeen. Olisin ottamassa armeijaan (en ole tehnyt sitä vielä) tällähaavaa ainakin: Archmagen, Silver Helmejä, Reavereitä, Shadow warrioreja ja Commanderin jos pisteet riittävät. Tarkimmat huomaa että armeija on laiton, mutta koska tämä on kamppanjapeli niin normaalit rajoitukset on poistettu, joten pystyn ottamaan periaatteessa mitä huvittaa armeijaani (ei spessuja). Skennaariona on onneksi Capture.
Taktiikkaakin olen aamun mittaa kehitellyt, ja se on tässä: Reaverit ja Warriorit yrittää pysyä lähellä kohdetta tai häiritä vihollisen peliä, samaan aikaan Helmit ja Commander yrittävät pitää örkit mahdollisimman kaukana kohteesta, samalla kun Archmage taikoo vihollisen hitaammaksi tai kuoliaaksi. Ongelmaksi nousee kuitenkin lukumäärät kun niitä varmaan on 3-4 äijää per minun äijä, ja Helffit eivät ole tunnettuja kestävyydestä, tosin minulla pitäisi olla nopusetu joka auttaa aika hyvin.
Neuvoja/ehdotuksia anyone?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.