Eri liikkeiden vertailua

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Gorkiporki kirjoitti:
Oberon kirjoitti:edit: lisättäköön listaan myös Kotkan Eagle card.
Vähän OT mutta onko tuolla hyvä valikoima ja muistatko millä kadulla se sijaitsee?
Osoite taisi olla Kirkkokatu 9. On se aivan ehdoton paikka :P Valikoima on niin pieneksi liikkeeksi yllättävän hyvä; ja mitä ei ole, sitä tilataan, itse olen hyvin tyytyväinen. Plussana vielä mukaan tarttuu kaikki uutuuspelit ja tarvittavat tietokone romut :P
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

indeed, liiken on niin pieni ettei tiskin toiselle puolelle monta reppuikäistä(aika joustava käsite) mahdu heilumaan, mutta löytyväthän sieltä tietokone ja kuula-ase kamppeet ja yllättävän hyvä valikoima figuja. Jos muistan oikein, Kotkan torin lähellä, Halosta vastapäätä.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm... Tämä threadi melkein kuuluisi Yleisiin Figukeskusteluihin...

Onpas nyt paha paikka. Olen vieraillut, PKP:ssä, GW:llä, Fantsussa ja Sudessa.

PKP: Erittäin mukava liike. Pieni, mutta siellä on sitä jotain. Kenties asiaan liittyy ne takahuoneen laatikot, joita kaivamalla tekee "löytöjä". Jeps, olen kaivajapersoona. Lisäksi kävin PKP:n järjestämässä Fanatic-tapahtumassa, jossa oli todella kivaa. Ikävänä puolena paikka on Lahdessa, jonne en usein pääse. :(

GW: Ihan mukava, mutta tunnelma on jotenkin outo. Itseäni häiritsee se, miten minulle aina tyrkytetään WD:n tilausta jos Valkoisen Kääpiöni sieltä erehdyn ostamaan. Kyllä, tiedän että se on halvempaa, mutta se ärsyttää kun aina hoetaan samaa juttua.. :D Mail Order on kyllä ehdotonta plussaa.

Fantsu: Fantsu on ihan omaa luokkaansa. Kyllä, myyjät voivat pura pääsi irti jos kyselet tyhmiä, mutta valikoima on kerrassaan omaa luokkaansa. Tästä mestasta on monet äijät ostettu.

Susi: Pari kertaa olen käynyt, itselleni ei ollut kovin kätevässä paikassa kun minun piti mennä ensin metrolla Rautatientorilta Itäkeskukseen, sitten juosta itiksen läpi, väistellä autoja ja osua talon oveen että pääsen sisälle. Täältä en ole paljoa ostoksia tehnyt, mutta jonkin verran. Valikoima harmittavan pieni, tilauspuoli mahtava. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus tilata kamaa täältäkin. Toivon että Suden sakki löytää uuden toimitilan mahdollisimman nopeasti.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Sudessa oli helsingin ainoa toimiva pelitila..ensimmäinen joka mainitsee fantasiapelit tässä kohdassa saa nyrkistä.
Eye is green.
Realsanta

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Seinäjoella on kaksi paikkaa Fantasialinnassa saa figun lisäksi vielä hyvää palvelua toista ei tarvi edes mainita.......
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

Oma varoittava tiedotus seinäjoen pitkiksestä: tilaan tavaraa omalla nimelläni varattuna ja samana päivänä kun tavara saapuu (kuukauden-puoltoista odotettua) tavarasta puolet on myyty jo eteenpäin
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”