Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Logan Grimnar
+ Fluff (Loganin 2ed fluff on mahtavaa)
+ Mahtava figu
+ Minun mielestäni Loganissa (fluffwise) on asennetta enemmän kuin kaikilla chapter mastereilla yhteensä.
Toisena tulee Ulrik The Slayer
+ Se koko "Father Ulrik" juttu on mahtava
+ Vanhin "chaplaini"
+ Se tavallaan sai Slayer lempinimen WE lordilta joka on erittäin harvinaista eli ei mikään turha äijä
Lord Solar Macharius. Siinä teille ristiretkeiliä pojat! Yrittäkääpäs black templarit ees jotai.... On sentään kaveri joka ohjaa armeijjaa takarivistä, eikä vaan esittelee habaa Hand to handissa.
Figuista: Azraelin kanssa tuleva Watcher in the Dark! Yhdessä ne ovat erittäin siisti parivaljakko! Ok, hän ei ole special character... Sanotaan sitten Logan Grimnar, kuten kaikki muut...
Fluffista: Yarrick. "I will not give up"-asennetta rulaa! Mieshän nousee ylös vaikka Meltan osuman jälkeen... Niin sitä pitää! Ja olen varma että jonain päivänä hän saa Thrakan kiinni! :twisted:
Eei voi mitään, ehdottomasti hienoin modeli on kyllä DA:n Drazhar, Master of Blades. Kyseisen kaverin fluffista en kyllä niinkään tiedä... Dark Angelien Asmodaissa ja Ezekielissäkin on kyllä asennetta...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Viktori kirjoitti:Eei voi mitään, ehdottomasti hienoin modeli on kyllä DA:n Drazhar, Master of Blades. Kyseisen kaverin fluffista en kyllä niinkään tiedä... Dark Angelien Asmodaissa ja Ezekielissäkin on kyllä asennetta...
Tota Se ei oo DA vaan DE Eli Dark Eldar. Toi voi sekottaa viellä jonkun pään. Mutta onhan toi kyllä aika härö ukko.
kovin on kyllä toi sadomasokisti Urien Rakarth. Kunnon pahis. Tai sit Lelith Wyhc Culti bossi. Kova tytski.