"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pari kuvaa Griffin Conscriptista

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Icar0s

Pari kuvaa Griffin Conscriptista

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Hyvää iltaa kaikki!!!

Jeps, eli pitkästä aikaa saan omista figuistani kuvia tänne sotuunkin :)
Kiitos näin etukäteen Banskulle, joka vaivautui ottamaan tuosta napista kuvia ...
Jooh, eli siis tässä figussa sovelsin vähän NMM:ää ... öööh ... joo-o!!!
Tuotanoin, en tiedä näyttääkö se teidän mielestä miltään superhyperextragyber hienolta, mutta tuo on mun ehkäpä viides NMM yritys (ja huom. tämä on ensimmäinen kerta, jolloin pistän NMM:ää kunnon figuun ... ).
Jeps, eli risuja ja ruusuja voi taas jaella. ;)
Ja myös rakentavaa kritiikkiä NMM:ästä ... :)

Tuossa linkki edestä: http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/banska ... m=ae05.jpg

Linkki takaa: http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/banska ... m=d5b9.jpg

Linkki sivulta: http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/banska ... m=9c5a.jpg

Linkki toiselta sivulta: http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/banska ... m=b8a7.jpg

P.S. Noissa kuvissa tuo figu vähän kiiltää, koska laitoin siihen lakkaa ... sen siis pitäisi olla matta lakkaa .... :)
Viimeksi muokannut Icar0s, Su 28.03.2004 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

aigas nättiä NMM:nnää, Minkäs figu toi on?
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Icar0s

Bumba kirjoitti:Minkäs figu toi on?
Tuo on Rachammin figu ...
[piilomainonta]Sotataidon kautta tilailtu ;)[/piilomainonta]
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

hienohan se on, mutta ainut asia josta en pidä, on silmät, näyttävät hiukan suttuisilta. (minä, paraskin puhumaan kasvojen ja silmien maalaamisesta, tulee paha mieli kun edes ajattelee omien figujeni naamoja)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Icar0s

CraCkHaCk kirjoitti:mutta ainut asia josta en pidä, on silmät, näyttävät hiukan suttuisilta.
No tuo naama osio tuossa figussa on niin älyttömän pieni, joten mee sinne sitte änkee jotai silmiä ... mun piti pariinki otteeseen maalata toi iho uusiks, ku levis noi silmät yhessävaiheessa ...
lisää rakentavaa kritiikkiä!! :)
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Kritiikkiä pyysit joten omien kokemusten pohjalta kritiikkiä tulee. Älä suutu, hieno nappihan tämä on.

Lannevaate on todella tyylikkään näköinen itsessään, tosin nyt se näyttää hieman irralliselta (ainoa punainen alue koko napissa). Olisiko lannevaatetta voinut tukea maalaamalla esim. kilven taustat, tai kohokuvio punertavaksi.

Mielestäni panssari kaipaisi syvempiä varjoja ja korostuksia, nyt panssari näyttää hieman liian tasaiselta siniseltä pinnalta. Sinertävä sävy toimii panssarissa muuten hyvin, mutta olet vienyt sen hieman liian pitkälle. Hieman harmahtavampi sininen, tai ennemmin sinertävä harmaa voisi toimia paremmin.

Kasvot ja silmät kapaisivat vahvempaa rajausta. Tiedän että se tuntuu lähes mahdottomalta, mutta siistii yleisilmettä melko huomattavasti. Muutenkin vahvat blacklinet toisivat nappiin hieman eloa. Ookoo, nyt tuo on hyvin Rackham-tyylinen isoine tasaisine pintoineen.

Miekassa nmm toimii parhaiten (johtuuko luonnollisista valoista? :)) mutta siihenkin jäin kaipaamaan hieman jyrkempiä korostuksia/varjoja. Itselläni tosin on pahana tapana maalata melkein liiankin äärimmäisiä kontrastivaihteluja, lähes mustasta kirkkaaseen valkoiseen.

Kulta (?) näyttää tällä hetkellä luulta. Voisit korostaa hieman syvemmästä kellertävämmästä ruskeasta vaaleaan. Mielestäni hieman keltaista kannattaa mukana kuljettaa antamassa sopivaa sävyä.

Base on perinteisen erinomainen. Kokonaisuutena nappi on varsin näyttävä ilmestys. Nmm-treeniä vaan lisää. Mattalakkakin mielestäni kiiltää aina vähän, joten paras tapa on kuvata ennen lakkaamista.

Ja nämähän ovat vain omia mielipiteitäni, joku viisaampi sanokoon vielä painavan sanansa. Taidan muuten laittaa, illalla kun saan kameran, vertailunvuoksi hilemetalleilla maalatun kolmannen Conscriptini galleriaan. Kyllä tässä figussa nmm on Se Juttu, hilemetalli tekeleeni jää varsin kylmäksi ja elottomaksi.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

nmm on tosi hyvä mutta kuten tossa edellisessä mainittiin ni siinä haarniskassa sais olla vähän enemmän korostuksia mutta muuten hyvin maalattu (paremmin kuin minun) en nyt jaksa alkaa nipottamaan noista silmistä jos ne irikset sais olla vähän pienempiä.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Joo, eli kritiikkiä tulloo:

NMM: Mitkään metalliosat eivät näyttäisi korostuvan valkoiseen asti, jolloin NMM vaikuttaa valitettavan muoviselta. Myös tummempia varjoja saisi olla lisää.

Miekan ja kilven NMM näyttää vähän hassulta, kun ne eivät vaikuta noudattavan muussa figussa käytettyä valon tulosuuntaa. Kilvessä toisen puolen kuuluisi olla varjossa, ja toisen valossa. Samoin miekassa, jossa nyt edestä päin katsottuna valo näyttäisi tulevan jostain päin maata eikä suinkaan ylhäältä.

Toivottavasti ei tullut mitä sattuu horistua, joku NMM:ssä parempi voi varmaan korjata jos olen levittänyt harhaoppia ;).

Tykkään turkooseista osista, ja punainen/oranssi liina on hyvin blendattu.
Ihossakaan ei ole valittamista, tosin silmät olisi todellakin voinut rajata. Tällöin silmät erottuvat paremmin, kasvot näyttävät siistimmältä ja figulla ei ole noin hämmästynyt ilme.

Mustat osat näyttävät valitettavan keskeneräisiltä, kaipaisivat lisää korostusta.

Alusta näyttää hyvältä, tosin itse pidän nykyään kuivuneemman näköisestä ruohosta. Tämä on taas sellainen makukysymys.

Sori nyt näin negatiivisesta palautteesta. Jotenkin vain en voi pitää figusta, kun siitä huokuu pieni keskeneräisyyden maku.

Teehän toiset figut valmiiksi, niin pääset paremmin sisälle NMM:ään. Kannattaa myös katsella muiden NMM:ää, jolloin asian voi hahmottaa paremmin (toimi ainakin mulla).

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Icar0s

Skarsnak the Mass kirjoitti:Kritiikkiä pyysit joten omien kokemusten pohjalta kritiikkiä tulee. Älä suutu, hieno nappihan tämä on.
En suutu, en ... :)
Skarsnak the Mass kirjoitti:Lannevaate on todella tyylikkään näköinen itsessään, tosin nyt se näyttää hieman irralliselta (ainoa punainen alue koko napissa). Olisiko lannevaatetta voinut tukea maalaamalla esim. kilven taustat, tai kohokuvio punertavaksi.
Jooh tuota itsekkin ajattelin, mutta laiskuus yllätti :(
Skarsnak the Mass kirjoitti:Mielestäni panssari kaipaisi syvempiä varjoja ja korostuksia, nyt panssari näyttää hieman liian tasaiselta siniseltä pinnalta. Sinertävä sävy toimii panssarissa muuten hyvin, mutta olet vienyt sen hieman liian pitkälle. Hieman harmahtavampi sininen, tai ennemmin sinertävä harmaa voisi toimia paremmin.
Jooh, no tää oliki tämmönen nmm treenaus figu, mutta ensi figuihin voisi kokeilla tuota :)
Skarsnak the Mass kirjoitti:Kasvot ja silmät kapaisivat vahvempaa rajausta. Tiedän että se tuntuu lähes mahdottomalta, mutta siistii yleisilmettä melko huomattavasti. Muutenkin vahvat blacklinet toisivat nappiin hieman eloa. Ookoo, nyt tuo on hyvin Rackham-tyylinen isoine tasaisine pintoineen.
Niin, mutta onneksi sain vähän uudemman ja pienemmän pensselin, joten eiköhän ala jälki parantumaan ;)
Skarsnak the Mass kirjoitti:Miekassa nmm toimii parhaiten (johtuuko luonnollisista valoista? :)) mutta siihenkin jäin kaipaamaan hieman jyrkempiä korostuksia/varjoja. Itselläni tosin on pahana tapana maalata melkein liiankin äärimmäisiä kontrastivaihteluja, lähes mustasta kirkkaaseen valkoiseen.
Ei se luonnollisista valoista johdu ... ehei ;)
Noh, tuossa nyt vaan ihan mäihällä maalailin sinne tänne ... kait :D
Skarsnak the Mass kirjoitti:Kulta (?) näyttää tällä hetkellä luulta. Voisit korostaa hieman syvemmästä kellertävämmästä ruskeasta vaaleaan. Mielestäni hieman keltaista kannattaa mukana kuljettaa antamassa sopivaa sävyä.
No toi oli mun eka nmm kulta yritys, mutta thx kommentista ...
Skarsnak the Mass kirjoitti:Base on perinteisen erinomainen. Kokonaisuutena nappi on varsin näyttävä ilmestys. Nmm-treeniä vaan lisää. Mattalakkakin mielestäni kiiltää aina vähän, joten paras tapa on kuvata ennen lakkaamista.
Jooh, no noi baset onnistuu (melkein) aina multa ... mistä lie johtuu ...
Skarsnak the Mass kirjoitti:Ja nämähän ovat vain omia mielipiteitäni, joku viisaampi sanokoon vielä painavan sanansa. Taidan muuten laittaa, illalla kun saan kameran, vertailunvuoksi hilemetalleilla maalatun kolmannen Conscriptini galleriaan. Kyllä tässä figussa nmm on Se Juttu, hilemetalli tekeleeni jää varsin kylmäksi ja elottomaksi.
Juuh, pistäppä äkkii niitä kuvia ... haluun nähdä ;)

Kiitos kommenteista kaikille, mutta haluaisin vieläkin kommenttia näistä ... pliis ... !!!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Whee, nätti on kyllä! ;) Alustasta ainakin tykkäsin, itselläni ei ole koskaan oikein jaksamista tuollaisen värkkäämiseen. Ja itse kun olen aivan käsi NMM:än puolella niin sanon että tuo näyttää ihan nätiltä, hieman enemmän sävynvaihdoksia voisi olla mielestäni. Joissain kohdin melkein valkoiseen asti, tosin ei ehkä ihan. :P Loin clothikin oli tyylikäs. Näyttää hyvältä, jatka samaan malliin. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Icar0s

Rune kirjoitti:Whee, nätti on kyllä! ;) Alustasta ainakin tykkäsin, itselläni ei ole koskaan oikein jaksamista tuollaisen värkkäämiseen. Ja itse kun olen aivan käsi NMM:än puolella niin sanon että tuo näyttää ihan nätiltä, hieman enemmän sävynvaihdoksia voisi olla mielestäni. Joissain kohdin melkein valkoiseen asti, tosin ei ehkä ihan. :P Loin clothikin oli tyylikäs. Näyttää hyvältä, jatka samaan malliin. ;)
Dänks ;)
Jooh, ja Banskulle vielä, että ne mustat osat jätin ihan tahalleen tuollaisiksi, koska se toi mun mielestä enemmän ns. syvyyttä tuohon .. öh ... joo-o ;)

Ja Runelle, että kyllä mäkin oon ihan käsi noissa NMM jutskissa, mutta haaarrjjoooiittuusstaaaa .... :D

Vieläkin toivon ritiikkiä :D
WarCry

Viesti Kirjoittaja WarCry »

siis hyvin toi on maalattu oikeen todella hyvin jos vertaillaan omiin suherruksiin mutta tuo modelli oli ruma siis ei nyt ehkä ruma mutta itse en jaksaisi maalailla moisia
kekomahti

Viesti Kirjoittaja kekomahti »

Hyvin maalattu, mutta toi naama oli aika hassu[quote][/quote]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”