"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä ovat Harlequinit?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Karu

Mitä ovat Harlequinit?

Viesti Kirjoittaja Karu »

Mitäs nämä heput sitten ovat? Jostain luin jotain semmoista fluffia, että ne olisivat Black Libraryn vartijoita.
Kertokaa-kertokaa-kertokaa!
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

he ovat palkkasoturi eldareita(en ole varma, korjatkaa jos olen väärässä)
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Olet oikeassa, Black Libraryn vartijoita ovat. Harlekiinit eivät ole ns. "hyviä" tai "pahoja" eldareita, vaan heidän seassaan on niin Craftworld kuin Dark Eldareitakin.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Muta palkkasotureita he eivät missään nimessä ole! Ehkä viitattu "liittolaisssääntö" johtuu siitä, että Harlequinit joskus katsovat parhaakseen hyökätä yhteistä viholllista vastaan (ja sen jälkeen taas entistä liittolaistaan vastaan!).

Jypermäänin kanssa olen hiukan eri mieltä, minun tietääkseni Harlequnit ovat ihan vaan Harlequineja, ja Dark Eldareja siellä ei ainakaan ole! Niitähän Black Libraryyn päästetä millään! Mutta totta on, että Harlequinit ovat vahvasti puolueettomia.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Harlekiinit ovat nimenomaan ensimmäiseksi ja ainoastaan Eldareita, oman rotunsa edustajia joille tärkeintä on eldarien rodun säilyttäminen ja jopa kohottaminen takaisin galaksia dominoivan rodun asemaan.
Harlekiinit eivät ymmärtääkseni katso sekunttiakaan yksittäisen eldarin historiaa ja missä piireissä on pyörinyt jos kokelas on vain asialleen omistautunut ja kykenevä eli tämän perusteella kyllä uskoisin Harlekiinien joukosta löytyvän myös Dark Eldareita.

Ja ei, Harlekiinit nimenomaan eivät ole palkkasotureita. Jos mitään niin täydellinen vastakohta. Se, että Harlekiineja voi käyttää liittolaisena (huom, Kaaosta vastaan) johtuu siis vain ja ainoastaan siitä faktasta, että Kaaos on Eldarien (kuten myös kaikkien muidenkin älyllisten rotujen...) pahin uhka olemassaololleen ja kuten sanonta kuuluu... the enemy of my enemy is my friend.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

http://www.eldaronline.com
http://uk.games-workshop.com/40kunivers ... /eldar.htm

Harlekiinithän koostuvat tunnetusti Exodiiteista, Dark Eldareista ja CW Eldareista, jotka ovat päättäneet ryhtyä palvomaan Nauravaa jumalaa ja kiertämään Eldar-asutuksia(ei, en keksi tähän hätään parempaa termiä) webwayn kautta kuin jurriset lahkosaarnaajat. Mustassa kirjastossa on pääosin Solitaireja, ja kaipa heidän joukossaan on entisiä Dark Eldareita siinä missä muitakin.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

anteeksi tietämättömyyteni, en tosiaankaan tiennyt, mutta olin saanut jotenkin käsityksen, että he olisivat palkkasotureja :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”