"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: eldar farseer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Blöö

40k: eldar farseer

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Joo eli tässä ois hieman kuvia mun farseerista. Jälki ei ole hyvää, mutta figu menee pelikäyttöön. Antakaa kritiikkiä ja kehuja :D.
tästä galleriaan
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Kypärän maalikerros on liian paksu ja pistoolista puuttuvat varjot kokonaan, se häiritsi. Varmasti paremman näköinen livenä... kyllä tuo pelifiguksi käy vallan mainiosti.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Väriteema toimii ja hieno asento figulla. Maaleja voisi laimentaa, mutta muuten hyvä. Sitten vain edistyneepien tekniikoiden kimppuun, eikös vain? ;)

Hyvä! :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Slann Mage priest

Viesti Kirjoittaja Slann Mage priest »

valkone maali näytti tönköltä,muuten hyvä...
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kannattaa laimentaa niitä maaleja vedellä ennen maalausta. Vai oliko ohentaminen oikea termi? ;) Mutta kuitenkin, näin saat paljon parempaa jälkeä. Sitten voisit ottaa pikkaisen valkoista pensseliin ja setäistä pensselin lappeella luunväristen osien reunat valkoiseksi, ja kaavun helmat tummalla harmaalla.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Blöö

Hmm, mitäs nyt teen? Miten tota kypärää sais paremman näköseks?
Blöö

lisää palautetta vaan. Olen muutes parantamassa sitä kypärää, joten siitä on turha laittaa enään mitään, mutta entä toi harja? Siinä on mun ekoja highlightaus yrityksiäni
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”